Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minttu Virtasen kasvot

Vierailija
21.07.2015 |

Ovat sellaiset että en vaan saa niitä pysymään mielessäni. Siis jos tekstissä ei mainita koko naisen nimeä niin en tunnistaisi..:) Mistäköhän johtuu? Ja on kyllä ihan nätti.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää näyttää kuvissa nukelta... tai Jenniltä?

Sen hymykuvat on tosi kauniita, muut kuvat teennäisiä jäykkäkasvoisia joissa yrittää näyttää joltain muulta kuin kuka oikeasti on.

Vierailija
62/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:35"]

Jos niitä onkin walk-in-closetissa useampi ja päivästä riippuen sitten päästetään irti kulloinkin sopiva. Eli hikireenari kun on tarvis ottaa urheiluhenkisiä kuvia, rusketusvoiteella kuorrutettu jättiaurinkolasinen mutrusuu varikolle, jimmychoomuikistelija veneen viereen Rita Tainolan syväluotaushaastatteluun ja naurava taikinanaama tähtisilmä-Robinin kanssa pelleilyyn.

[/quote]Ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama juttu. En oikein tiedä, miltä hän näyttää enkä tunnistaisi ilman kuvatekstiä ym. vaikka olen nähnyt hänestä useita kuvia. Outoa.

Vierailija
64/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, nyt Minttu valvoo yön vastapäistä seinää tuijottaen ja päässä naputtaa vain yksi ajatus: en ole mieleenpainuva. En ole mieleenpainuva. Hitto! 

Vierailija
65/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksestakin hieman ohi kyselen, että miten (ai niin, rahahan se olikin) se jaksaakatella Kimiä. Se hemmetin lippalakki päässä, on niin junttiamis kuin olla voi. Anteeksi amislaiset, tämä ei nyt viittaa koulutustasoonne, vaikka tuskinpa Kimi kirjoittaa osaa. 

Kyllä se toi raha tekee ihmeitä.

Vierailija
66/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa ihmetellyt, kun se on joka kuvassa eri näköinen! Ihan nätti joissain kuvissa tyylikkään näköinen. Mutta miten on mahdollista, että näkö vaihtelee niiin paljon?

Vierailija
67/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintun purennalle (hampaat) on kyllä tehty jotain. Ennen oli nauraessa kuin sammakko, eli työntyi jotenkin eteenpäin ne ylähampaat. Nyt kun se hymyilee, on purenta kohdillaan. Ja tällainen remppa muuttaa koko päätä. Ja mutruhuulinen ja vakavailmeinen sen takia, kun on joku kiskollinen hoito ollut menossa ja tehty muutoksia. Oli jossain kuvia noista ihan "oikeista" julkuista tuolla Hollywoodin puolesta, esim. Cruisen tomppa, joille oli tehty noita hammasjuttuja, ja ei melkein samaksi tunnistanut.

Vierailija
68/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tavallisen perustytön näköinen, ei todellakaan mieleen painuva. Ja itse ajattelen aina ensimmäisenä sitä yhtä näyttelijää.

Vierailija
69/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:07"]Ovat sellaiset että en vaan saa niitä pysymään mielessäni. Siis jos tekstissä ei mainita koko naisen nimeä niin en tunnistaisi..:) Mistäköhän johtuu? Ja on kyllä ihan nätti.
[/quote]

Hei, sama ongelma! Hän ei taida sinänsä näyttää oikein "miltään".

Vierailija
70/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas paljon samahomoilua tässä langassa.

Vierailija
71/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sponsorit on käskenyt Kimin pitämään Lipposta. Minttu nai rahan eikä rakkauden, se nyt on selvä.

Vierailija
72/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippistä!

Vierailija
73/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippos. Alan käyttään.

Vierailija
74/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. Sä sait puettua sanoiksi sen mitä olen aina miettinyt. Mäkään en saa mieleen sen naisen kasvoja. Tälläkään hetkellä en muista muuta kuin, että hän on tummahiuksinen jolla on upea pronssinen iho. Mistä tää johtuu?

Vierailija
75/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarkoita tällä nyt mitään pahaa, mutta mun mielestä Minttu Virtanen ei vaan näytä miltään. Tiedän miten loukkaavaa toi voi hänestä olla, mutta en ton paremmin osaa kuvata ilmiötä.  

Vierailija
76/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:16"]Kiitos ap. Sä sait puettua sanoiksi sen mitä olen aina miettinyt. Mäkään en saa mieleen sen naisen kasvoja. Tälläkään hetkellä en muista muuta kuin, että hän on tummahiuksinen jolla on upea pronssinen iho. Mistä tää johtuu?
[/quote]

Se on niin taviksen näköinen. Apua, en tuntisi jos tulis vastaan.

Vierailija
77/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:19"]

Mä en tarkoita tällä nyt mitään pahaa, mutta mun mielestä Minttu Virtanen ei vaan näytä miltään. Tiedän miten loukkaavaa toi voi hänestä olla, mutta en ton paremmin osaa kuvata ilmiötä.  

[/quote]

Persoona puuttuu. Yrittää olla liian täydellinen.

Vierailija
78/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki näyttää kyllä aivan erilaiselta kuin suu kiinni. En tunnistaisi samaksi ihmiseksi.

Vierailija
79/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:45"]Ohiksestakin hieman ohi kyselen, että miten (ai niin, rahahan se olikin) se jaksaakatella Kimiä. Se hemmetin lippalakki päässä, on niin junttiamis kuin olla voi. Anteeksi amislaiset, tämä ei nyt viittaa koulutustasoonne, vaikka tuskinpa Kimi kirjoittaa osaa. 

Kyllä se toi raha tekee ihmeitä.
[/quote] SAMAA MIELTÄ RAHAN JA JULKISUUDEN TAKIA ON KIMIN KANSSA. LAPSI ON HYVÄ TAKUU MAKEAAN ELÄMÄÄN VAIKKA ERO TULISI. KIMI VAIKUTTAA TÄYSIN TUNNEKYLMÄLTÄ. EN MITENKÄÄN PYSTY AJATTELEMAAN HÄNTÄ KUNNON ISÄNÄ.

Vierailija
80/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää olla luksusleidi mutta on silti ihan pelkkä Virtanen vaan.

Pidän toki paljon enemmän Virtasista kuin luksusleideistä. Niin varmaan Kimikin alunperin :)