okv muuttaa?
Oletteko lukeneet uusimman postauksen kommentit?
Kommentit (16)
Juu kyllähän tuo vähän siltä vaikuttaa, että on laittamassa asuntoa myyntiin tehdessään tuota pintaremppaa ja kehuu asuntoaan uudenveroiseksi...hmmm...???
Ja taas menee sisustus uusiksi....
Kuukauden shoppailut postauksessa kielsi että ovat muuttamassa. Uskon että ovat varmaan katselemassa uutta kotia. Jos laittavat kämpän myyntiin niin säilytystilaahan kämpässä on pyöreä nolla. Eteisessä ja makkareissa ei ole kiinteitä kalusteita säilytystä varten.
On muuten niin erinäköinen persoona kuin mitä asuntonsa! Siis asunto ja henkilön ulkonäkö ihan eri paria. Asunto todella tyylikäs, moderni, kuitenkin kotoisa, raikas ja kadehdittava. Henkilö vähän valju kotihiiri.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:33"]
Juu kyllähän tuo vähän siltä vaikuttaa, että on laittamassa asuntoa myyntiin tehdessään tuota pintaremppaa ja kehuu asuntoaan uudenveroiseksi...hmmm...???
[/quote]
Uudenveroinen? Kuinka monta maalikerrosta noihinkin seiniin on jo vedetty? Liekö jo vaikuttanut asuinpinta-alaan.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:06"]Pulla uunissa kuulema!
[/quote]
No niin.
Vai loppuiko sopimus siinä valkoisessa Stokkan (?) kulissikodissa?
Hahaa..ei kieltänyt muuttoaikeita kommenteissaan, eli on! Ja oli ostanut muuttolaatikoitakin "tulevaisuutta" ajatellen.
No se kaapittomuus johtuu vain ja ainoastaan siitä, että Miia on itse hankkiutunut niistä eroon.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:02"]No se kaapittomuus johtuu vain ja ainoastaan siitä, että Miia on itse hankkiutunut niistä eroon.
[/quote]
Jopa jääkaapista
Hah joo huomasin kans. Oon epäilly sitä jo tovin ku yhtäkkiä alko tulee postauksia siitä kuinka upeat näkymät heiltä on ja kuinka upea ympäristö yms.