Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 23-vuotias ja käynyt vain kerran baarissa.

Vierailija
21.07.2015 |

En juo alkoholia. Meneekö nuoruuteni nyt hukkaan? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole menettänyt mitään korvaamatonta.

Vierailija
2/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee. 40-vuotiaana yrität ottaa sitä takaisin. Nää on niin nähty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tee mitään. Olen sun ikäinen ja baareilut on baareiltu, ajanhukkaa se on.

Vierailija
4/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei baarissa käyminen ole ainut nuoruuden ilo, eli ei mene. Jos et baarissa käymisestä ja alkoholista tykkää niin voit kuitenkin tehdä paljon kaikkea muuta kivaa!

Vierailija
5/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on baarissa ollut aina kivaa, käyn siellä nykyisin ehkä 8-10 vuodessa. On ne aina olleet sellaisia mukavia irtiottoja arjesta.

Vierailija
6/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 25, eikä oo ikinä baarissa käynyt. Teininä kerran veti kännit. Ei juonut sen jälkeen. Itse en ole juonut 5 vuoteen, eikä kaduta.

Vierailija
7/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, joku alapeukutti kun sanoin, että mulla on ollut baarissa kivaa. Mitä vittua nyt taas:)

Vierailija
8/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan usko että olet jäänyt jostain paitsi.

Vierailija
9/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:35"]No en todellakaan usko että olet jäänyt jostain paitsi.
[/quote]
Monet hyvät bileet jäänyt väliin.

Vierailija
10/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena/sinkkuna kuuluu pitää hauskaa mitä vanhuuden aikoina ja naimisissa ollessa muistella niitä aikoja ;-)

Vierailija
11/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä*

Vierailija
12/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:40"]

nuorena/sinkkuna kuuluu pitää hauskaa mitä vanhuuden aikoina ja naimisissa ollessa muistella niitä aikoja ;-)

[/quote]

Jos muistelee noita aikoja kun on naimisissa ja aikuinen niin kyllä kannattaa jäädä sinkuksi. Mitä siinä on niin hauskaa kun vetää kännit ja paneskelee tuntemattomia ilman kortsua? Olen mies ja pannut ihan tarpeeksi sun kaltaisia tapauksia ja vaimoksi en kyllä ottais. Naiset ja tytöt ketkä käy baareissa juomatta alkoholia on sitten ihan eri asia. Mutta harvemmin sellaisia näkee... Valitettavasti 1,5 promillen humalassa tarjotaan sitten poskea vaikka vessalla... hyi helvetti noita aikoja

Vierailija
13/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:35"]No en todellakaan usko että olet jäänyt jostain paitsi.
[/quote]
Minä uskon

Vierailija
14/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:40"]

[/quote]

Jos muistelee noita aikoja kun on naimisissa ja aikuinen niin kyllä kannattaa jäädä sinkuksi. Mitä siinä on niin hauskaa kun vetää kännit ja paneskelee tuntemattomia ilman kortsua? Olen mies ja pannut ihan tarpeeksi sun kaltaisia tapauksia ja vaimoksi en kyllä ottais. Naiset ja tytöt ketkä käy baareissa juomatta alkoholia on sitten ihan eri asia. Mutta harvemmin sellaisia näkee... Valitettavasti 1,5 promillen humalassa tarjotaan sitten poskea vaikka vessalla... hyi helvetti noita aikoja
[/quote]
Vittu mitä paskaa.

Vierailija
15/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin baareissa ainoastaan löytääkseni puolison. Muuten ovat täysin turhia paikkoja.

Vierailija
16/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:40"]

Mitä siinä on niin hauskaa kun vetää kännit ja paneskelee tuntemattomia ilman kortsua? Olen mies ja pannut ihan tarpeeksi sun kaltaisia tapauksia ja vaimoksi en kyllä ottais. Naiset ja tytöt ketkä käy baareissa juomatta alkoholia on sitten ihan eri asia. Mutta harvemmin sellaisia näkee... Valitettavasti 1,5 promillen humalassa tarjotaan sitten poskea vaikka vessalla...
[/quote]

Siis mitääääh...!!! Missä ihmeen baareissa SINÄ olet ollut? :-D Huh, mitä menoa! Itse käyn tsekkaamassa keikkoja, näkemässä kavereita ja tanssimassa, noi orgiat on jossain ihan muualla. Onneksi. Hauskaa on ollut. Paitsi Kallessa, sitä paikkaa mä vihaan.

Vierailija
17/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ollut muuten kivaa, niin ei ole mennyt nuoruus hukkaan. Jos taas mietit baareissa käymättömyyttä, niin menee loppuelämä hukkaan. (En minäkään kyllä ole kovin montaa kertaa elämässäni baarissa käynyt, vaikka ikää on jo 31.)

Vierailija
18/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:40"]

[/quote]

Onneksi hauskaa voi pitää ihan hautaan asti. Ei tarvitse lopettaa elämistä papin aameneen.

Vierailija
19/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:29"]Uskomatonta, joku alapeukutti kun sanoin, että mulla on ollut baarissa kivaa. Mitä vittua nyt taas:)
[/quote]
Ne on niitä, joilla ei ole ystäviä baarireissuille ja siksi siitä baarista tehdään iso peikko, jossa ei oo kivaa ja jossa käy vain juoppoja :D itse tykkäsin käydä baarissa nuorena varsinkin, joka vkl kai sitä jossain kävi. Lasten myötä 30+ iässä meno rauhoittui väkisinkin, mutta nyt kun ovat jo ylittäneet imetysiän niin tulee käytyä kerran kuussa viihteellä, kesälomilla enemmänkin. Eikä ole kyllä ikinä koskaan ollut tylsää :)

Vierailija
20/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:40"] Mitä siinä on niin hauskaa kun vetää kännit ja paneskelee tuntemattomia ilman kortsua? Olen mies ja pannut ihan tarpeeksi sun kaltaisia tapauksia ja vaimoksi en kyllä ottais. Naiset ja tytöt ketkä käy baareissa juomatta alkoholia on sitten ihan eri asia. Mutta harvemmin sellaisia näkee... Valitettavasti 1,5 promillen humalassa tarjotaan sitten poskea vaikka vessalla... [/quote] Siis mitääääh...!!! Missä ihmeen baareissa SINÄ olet ollut? :-D Huh, mitä menoa! Itse käyn tsekkaamassa keikkoja, näkemässä kavereita ja tanssimassa, noi orgiat on jossain ihan muualla. Onneksi. Hauskaa on ollut. Paitsi Kallessa, sitä paikkaa mä vihaan.

[/quote]

Toki on ihan hyviä paikkojakin olemassa missä ihmiset osaa käyttäyttyä. Mutta jos puhutaan alkoholista ja baareista, niin tulee just nuo kaarle, molly malones, siltanen, milli klubi, tiger, aussie, rymy eetu, tavastia, annaK,  jne. mieleen... ja noissa paikoissa se on just tätä menoa. Tuolta sai halvemmalla pillua kuin porsanlihaa lidlista.