Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako seksin tyrkytys?

Vierailija
21.07.2015 |

Joka puolella on seksiä ja aina siitä pitää keskustella. Ei ole toimivaa parisuhdetta ilman seksiä jne. Tulee niin korvista tämä seksin tyrkytys joka tuutista. Minä tykkään kyllä silloin tällöin masturboida, mutta seksi ei vaan jaksa kiinnostaa. Inhottaa, kun jokainen on sanomassa, että olen sairas ja minun pitäisi hankkia apua, että seksihalut palaisivat. Miksi?? Mihin minä niitä seksihaluja tarvitsen? En ole tässä lapsiakaan tekemässä, joten ei ole mitään syytä haluta seksiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa se kun kukaan nainen ei tyrkytä mulle seksiä

Vierailija
2/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä!
Lisäksi aina kun löydän vaikka jonkun hyvän telkkarisarjan mitä seurata niin jokaisessa jaksossa on vähintään yksi seksikohtaus sarjasta riippumatta. Ja ne kohtaukset on vielä ihan tarpeettoman pitkiä ja yksityiskohtaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette täysin oikeassa. Myös seksilelujen tuputus on nyt muodissa ja jokainen joka on IN, niin ostelee kasan erilaisia dildoja ja perseenrassaajia. Ei vaan jaksa tätä nykypäivän paskaa.

Vierailija
4/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa lähinnä se, että ihmisiä arvotetaan seksin kautta.

Vierailija
5/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:37"]

Ahdistaa lähinnä se, että ihmisiä arvotetaan seksin kautta.

[/quote]

Fiksut ihmiset eivät arvota.

Vierailija
6/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Osaan suodattaa näkemäni ja lukemani, olen aikuinen jolla on hyvä itsetunto ja en jaksa pultata turhista. Myös lapseni olen kasvattanut olemaan välittämättä tällaisista asioista ja heilläkin on hyvä itsetunto, joten he eivät vertaa itseään muihin.

Vierailija
7/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa näin aseksuaalina.

Vierailija
8/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:24"]

Ahdistaa näin aseksuaalina.

[/quote]

Sulla on sentään se etu ettei sulla ole haluja. Paljon pahempaa on kun on yksinäinen hetero jolla on voimakas lisääntymisvietti ja sitten ei voi saada ketään ja joutuu lukemaan ja katsomaan kaikkea eroottista materiaalia joka puolella.

Vierailija
9/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun sitä tunnutaan harrastavan aika heppoisin perustein eikä mitään tunnesiteitä odoteta muodostuvan. Varsinkin fwb-meiningin yleisyys ahdistaa. Nykyisin pitää olettaa, että toinen nai muita ellei olla erikseen sovittu että ollaan yksiavioisesti. Ja sitä ei mielellään saisi pyytää ainakaan jutun alussa.

Vierailija
10/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä on, kaikenlaista muuta on kyllä tarjolla vaan ei seksiä.

Vai onko aoitajakin semmonen joka näkee seksiä joka paikassa, uimarannallakin pelkkää seksiä kun jollakin on uimaouku päällä.

Vierailija
11/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:30"]Ahdistaa, kun sitä tunnutaan harrastavan aika heppoisin perustein eikä mitään tunnesiteitä odoteta muodostuvan. Varsinkin fwb-meiningin yleisyys ahdistaa. Nykyisin pitää olettaa, että toinen nai muita ellei olla erikseen sovittu että ollaan yksiavioisesti. Ja sitä ei mielellään saisi pyytää ainakaan jutun alussa.
[/quote]

Todella karseeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän