Millaista sinappia teillä syödään?
Itse kun asun yksin voin ostaa mitä vaan ja maistuu.
Kommentit (39)
Lidlin konjakkisinappia. Pitkällä päiväyksellä niin joulun aikaan ostamani muutama purkki kestävät ensi joulusesonkiin, jolloin sitä taas saa Lidlistä
Jotain "tavallisia" sinappeja, yleensä väkevää, amerikansinappia ja dijonia. Dijon on oma lemppari monissa ruuissa mausteena.
Vierailija kirjoitti:
Dijonissa ei ole sokeria.
Ilmankos maistuu niin pahalta.🤢
Vierailija kirjoitti:
Lidlin konjakkisinappia. Pitkällä päiväyksellä niin joulun aikaan ostamani muutama purkki kestävät ensi joulusesonkiin, jolloin sitä taas saa Lidlistä
Tämä lidlin on hyvää.
Mitä ap kehuu kuinka yksin asuessa voi ostaa mitä sinappia haluaa? Voihan sitä ostaa perheessä ja parisuhteessakin mitä sinappia haluaa. Ei se sinappi nyt niin kallista ole, etteikö voisi kotona olla vaikka paria-kolmeakin erilaista. Jokaiseen makuun sopivaa.
Dijon sopii lähinnä ruoan laittoon. Olen kyllä nähnyt laitettavan grillimakkarankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin konjakkisinappia. Pitkällä päiväyksellä niin joulun aikaan ostamani muutama purkki kestävät ensi joulusesonkiin, jolloin sitä taas saa Lidlistä
Konjakkisinappi ja konjakki ylipäätään ovat pahan makuisia.
Tykkään makeasta sinapista, mies tykkää tulisesta. Jouluna ja muulloinkin ostetaan sitten molempia.
Turun.