Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos kiinnostus tapailemaani naiseen aina loppuu seksiin, ja ajatukset palaavat erääseen johon ihastuin 12 vuotta sitten?

Vierailija
27.02.2022 |

Yritän aina kiinnostua uudesta naisesta tapailun aikana, ja usein luulenkin olevani ihastunut...Yritän painaa tuon yli vuosikymmenen takaisen tuttavuuden pois mielestäni.
Mutta seksin jälkeen huomaan että ei kukaan nainen ikinä pysty ylittämään tuota vanhaa ihastustani.
Ja sitten minun on vain pakko lopettaa juttu.

Miten tässä tilanteessa oikein voi tehdä? Luulisi että tässä ajassa olisin jo tavannut jonkun sykähdyttävämmän...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihastus kyseessä? Onko vain fantasiakuva vai oletko oikeasti ollut hänen kanssaan tekemisissä? Itse ottaisin yhteyttä tähän ihastukseen hinnalla millä hyvänsä ja jättäisin muut naiset sikseen, kunnes olen selvillä paremmin tilanteesta. Kannattaa tutustua kunnolla tähän ihastukseen, että onko tosiaan sitten niin ihmeellinen.

Vierailija
2/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sinulle se oikea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestyi ihastukseni yli 20v takaa. On jättänyt ukkonsa. Mä ajattelin olla nyt vuorostaan salarakas

Vierailija
4/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nähdä asiat uudessa valossa, äläkä jumitu pinttyneeseen kuvaan ihastuksesta.

Vierailija
5/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan. Muuta neuvoa ei tule

Vierailija
6/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin toisinaan,mitähän kuuluu nykyään ensirakkaudelleni 16vuoden takaa jota en koskaan itselleni saanut. Olin tuolloin alaikäinen ja Hän yli 30v. Kertoi viesteillä traagisen tarinan kuinka oli aiheuttanut elämänsä rakkauden kuoleman omalla välinpitämättömyydellään ja muistan sen vieläkin. Se tunne mitä silloin tunsin ei unohdu milloinkaan. Paras kesä ikinä.. ❤️

Vierailija
7/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se 12 vuoden takainen suhde seksisuhde, vai päättyikö ennen kuin pääsitte sille asteelle? Oliko hän ensimmäinen ihastuksesi?

Vierailija
8/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä yhteyttä tähän tajuntasi räjäyttäneeseen ihmiseen. Ehkä hän on sinkku ja olet jäänyt hänenkin mieleen. Kaihoisasti.

Rohkeasti kokeile, sitten karisee vaaleanpunainen pöly ja kuvitelma hänestä jos saat pakit.

Vierailija
9/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä tästälähin omaan kouraan. Jos käy kyllästyttämään, niin ei kun ranteesta poikki ja tunkiolle. Sä et oikeasti tarvitse naista mihinkään.

Vierailija
10/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on nykyään viheliäinen visvasyylä.

Vierailija
11/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihmeessä yhteyttä tähän tajuntasi räjäyttäneeseen ihmiseen. Ehkä hän on sinkku ja olet jäänyt hänenkin mieleen. Kaihoisasti.

Rohkeasti kokeile, sitten karisee vaaleanpunainen pöly ja kuvitelma hänestä jos saat pakit.

Älä todellakaan ota häneen yhteyttä. Hän ei ole ansainnut kaltaistasi sontaläjää elämäänsä.

Vierailija
12/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ankeaa jos sekin suuri ihastus lopahtaa alkuunsa. Ap on ehkä vaarassa masentua.

Vierailija
13/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kohtasin jo hänet Tinderissä noin 8 vuoden jälkeen, ja sain pakit. Hän ei vastannut viesteihini.

Silti tilanne on nyt se jonka aloituksessa kerroin

Vierailija
14/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over her and move on!!

Vierailija
15/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on pakkomielle. Hae apua.

Vierailija
16/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kohtasin jo hänet Tinderissä noin 8 vuoden jälkeen, ja sain pakit. Hän ei vastannut viesteihini.

Terapiaan! Pysy naisista erossa niin kauan kunnes saat pääkoppasi kuntoon. Tyydy Nyrkki-Kyllikkiin, ja kuten joku kirjoitti, jos kyllästyt siihenkin niin ranteesta poikki ja tunkiolle. Sitten siirryt vasempaan käteen, ja jos sekin alkaa kyllästyttää, sama juttu. Sitten alat venyttelemään jotta voit hoitaa hommat suullasi.

Vierailija
17/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan! Pysy naisista erossa niin kauan kunnes saat pääkoppasi kuntoon. Tyydy Nyrkki-Kyllikkiin, ja kuten joku kirjoitti, jos kyllästyt siihenkin niin ranteesta poikki ja tunkiolle. Sitten siirryt vasempaan käteen, ja jos sekin alkaa kyllästyttää, sama juttu. Sitten alat venyttelemään jotta voit hoitaa hommat suullasi.

Mistä teitä miesvihaajia oikein tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi