Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä harsoliinoja??

27.09.2006 |

Eli mistä olette hankkineet lisää harsoliinoja? Ne äitiyspakkauksessa olevat eivät näytä riittävän mihinkään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista ostin ihan niitä tavallisia valkoisia, Anttilasta kuviollisia. Mielestäni valkoiset olivat parempia, kuviolliset olivat karheampia.

Vierailija
2/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta niitä tavallisia valkoisia harsoja. Oli muistaakseni 10 kpl pakkauksessa, ja pakkaus maksoi 9,90. Niitä myydään siellä osastolla missä lakanoita ja tyynyliinojakin, vauvaharsojen nimellä. :)

Lastentarvikeliikkeistäkin toki saa, siellä vaan hinta tyyliin 3 harsoa kympillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan esikoiselle kävin hakemassa Eurokankaasta sideharsokangasta. Siitä sitten leikkasin tarpeen mukaan sopivan kokoisia palasia - käyttötarve kun vaihtelee.

Vierailija
4/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin käytät harsoja. Anttilan harsot on mielestäni aivan surkeita yhtään mihinkään käyttötarkoitukseen (äiti oli ostanut näitä meille). Meillä on käytössä kestovaippaharsoja, vaikkei niillä vaippaillakaan. Ovat huomattavasti imukysyisempiä ja parempia esim. puklujen siivoamiseen. Esim. Ruskovillan harsot tai Ulriken harsot on kyllä hintavampia, mutta kestävyys, käyttökelpoisuus ja imukyky on aivan toista luokkaa kuin anttilan hitusilla hyttysverkoilla...

Vierailija
5/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin harsokangasta muutaman metrin ja siitä sitten leikkasin sopivan kokoisia neliöitä ja ompelin koneella reunat. Itse oon käyttänyt harsoja puklurätteinä, imetysrätteitä (sängyssä makuulla imetettäessä harso vauvan pään alla niin ettei koko sänky kastu maidosta), vaunuissa auringonsuojana sekä ihan pyyhkeinä. Niillä saa mun mielestä tosi hyvin kuivaksi taipeet, paljon paremmin kuin esim. froteella.

Vierailija
6/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän niitä eniten pepun kuivaukseen (ovat pehmoisia ja imukykyisiä), puklurätteinä ja tarvittaessa tuulisuojana vaunuissa.