Seiska: Sara Sieppi osti 780 000 euron asunnon. Paparazzikuvat
”Seiskan selvityksen mukaan Saran uusi koti on yli 80 neliön huoneisto Helsingin kantakaupungissa. Kahden huoneen ja keittiön lisäksi asunnossa on sauna, jonka ikkunasta aukeavat näkymät Helsingin kattojen yläpuolelle.”
”Pesänrakennustouhut ovat kuitenkin jo pitkällä, sillä Sara kipittää reippaasti joka aamu uudelle asunnolleen sisustuspuuhiin.”
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Okyasunnon-ostanut-Sara-Sieppi-yopyi-muua…
Jännityksellä jäämme odottamaan millainen asunnosta tulee: boho-tyyliä, heinähimmeleitä vai mustaa kuten edellisessä asunnossa, vai jotain ihan muuta?
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ihmettele miksi Sara haluaa alle kahdessa vuodessa muuttaa pois "ihanasta ensimmäisestä omasta asunnostaan" jota on rempannut ja laitellut innokkaana? Mikä siellä on vikana? Joku juttu tässä on takana, Itselle tulee mieleen, onko naapurusto älähtänyt Saran bilettämisestä. Onko Sara kyllästynyt naapuriensa bilettämiseen. Onko taloyhtiössä torakoita/luteita. Onko asunto kuuma kuin pätsi kesällä. Onko joku häirikkö löytänyt Saran osoitteen. Yms.
Minkälainen ihminen pähkäilee näitä mielikuvitus juttuja. Mistä näin paljon vaihtoehtoja rykäsit. Minunkin eka maksettu asunto oli pienempi. Muutin isompaan,ja nyt isoon omakotiti taloon. Ihmiset elää nii kuin parhaaksi katsoo. Omille rahoille ei tarvitse kateellisia miksitteliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa linkkiä myymättömään kämppään.
Etsi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ihmettele miksi Sara haluaa alle kahdessa vuodessa muuttaa pois "ihanasta ensimmäisestä omasta asunnostaan" jota on rempannut ja laitellut innokkaana? Mikä siellä on vikana? Joku juttu tässä on takana, Itselle tulee mieleen, onko naapurusto älähtänyt Saran bilettämisestä. Onko Sara kyllästynyt naapuriensa bilettämiseen. Onko taloyhtiössä torakoita/luteita. Onko asunto kuuma kuin pätsi kesällä. Onko joku häirikkö löytänyt Saran osoitteen. Yms.
Minkälainen ihminen pähkäilee näitä mielikuvitus juttuja. Mistä näin paljon vaihtoehtoja rykäsit. Minunkin eka maksettu asunto oli pienempi. Muutin isompaan,ja nyt isoon omakotiti taloon. Ihmiset elää nii kuin parhaaksi katsoo. Omille rahoille ei tarvitse kateellisia miksitteliöitä.
On saanut huomautuksen bilettämisestä, sehän itse näytteli heippalappua storyssaan. On kuuma kesällä, senkin kertoi itse kun meni helteellä hotelliin yöksi. Rappukäytävä haisee paskalle kesällä, sen tiedän kun olen käynyt. Asunto kun järkky, käykää katsomassa niin tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa linkkiä myymättömään kämppään.
Etsi itse.
Guuklaa: munkkisaarenkatu 55 neliötä
Kiinteistömaailman välittäjä väittää videolla asunnon sijaitsevan kaivopuiston kupeessa.
Kartasta näkee, että ei sijaitse kupeessa, vaan E-Helsingin toisella puolella.
Vääriä mielikuvia ilmassa.
Telakka-allasko merellinen näköala? Paremminkin teollinen näköala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On voinut laittaa sen myytävän asunnon vuokralle.
Juu, mutta kuka vuokraa tuommoisen läävän, vastike on yli 300 €, joten vuokran pitää olla 700-800 € vähintään, siihen päälle sähkölämmitys. Makkarissa pystyy käveleen suorassa ja olkkarissa keskilattialla ja keittiö on olkkarin seinällä, ruokapöydän ääressä joutuu istumaan kyyryssä. Kai rahalla saa oikeitakin asuntoja vuokralle.
LATTIALÄMMITYS TOIMII SÄHKÖLLÄ!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olis varmaan kannattanut ostaa jostain muualta. Ei saa myytyä sitten, kun tänne tullaan idästä. Hajoaa pommituksissa.
Sinulta ei kukaan kysy mielipidettä asuntonsa ostamiseen. Aika outo viesti.
Katsoin välittäjän videon.
Kyllä on semmosta huttua.
Asunto huokuu luxusta :(
Salli mun nauraa......
Asunnon hintaa pitää alentaa ainakin satatonnia,niin joku voi edes harkita.
On vaihtanut välittäjää
No,eipä se auta......
Tuo uusi välittäjähän on täyspelle, niinkuin jostain kummelista. Aikamoinen hupivideo . Ja jo eka kuva on täysin käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat sunnuntaipäivänä kierroksia jonkun asunnosta. Ulkona raitis ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat ja Iltalehti molemmat kirjoittaa Siepin luukusta mikä ei mene kaupaksi.
Kun katselin kuvia asunnosta,niin en kyllä ihmettele ollenkaan.
En menisi edes vuokralle tohon luukkuun.Voisin ostaakin. Olen yli 50 v. nainen ja lapset aikuisia. Jotenkin pitäisi kyllä vuodepaikkoja järkätä vähintään neljälle. Ja keittiö riittäisi mun kokkailuille, paitsi juhlapäivinä. Mutta 500 000 on ihan liikaa. 300 000 voisin tarjota. Ja kyllä, mulla on rahat pankkitilillä.
Vuodepaikkoja järkätä vähintään neljälle ? :) mitä ihmettä? Tuohon luukkuun ? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat sunnuntaipäivänä kierroksia jonkun asunnosta. Ulkona raitis ilma.
Mikä sinua estää menemästä ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta kuka vuokraa tuommoisen läävän, vastike on yli 300 €, joten vuokran pitää olla 700-800 € vähintään, siihen päälle sähkölämmitys. Makkarissa pystyy käveleen suorassa ja olkkarissa keskilattialla ja keittiö on olkkarin seinällä, ruokapöydän ääressä joutuu istumaan kyyryssä. Kai rahalla saa oikeitakin asuntoja vuokralle.
Jonkun tuntemattoman kämppä toimikoon vaikka KIVIHIILELLÄ.!!!! 😄😄😄
Asuntojen hinnat laskussa. Kannattaisi laittaa kyllä vuokralle ja myydä myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUU JA SE PITÄÄ MAKSAA VASTIKKEEN LISÄKSI ITSE. YLEENSÄ KERROSTALOSSA LÄMPÖ KUULUU VASTIKKEESEEN KOSKA KAUKOLÄMPÖ.
Vierailija kirjoitti:
Asuntojen hinnat laskussa. Kannattaisi laittaa kyllä vuokralle ja myydä myöhemmin?
No kuka tuon vuokraa, vuokran lisäksi pitää itse maksaa lämmitys? Saakelin jalusta asumista ahtaassa rumassa loukossa.
Niin, montako hotelliyötä saa 498 000 €. Aika monta. Pitää nimittäin muistaa, että omistamiseen tuon pitää ensin maksaa ostohinta, sit vastike joka kuukausi ja lisäksi sähköt. Halpaa kun mikä.