Minkä ikäisenä lopetit käymään säännöllisesti festareilla?
Kommentit (23)
En ole lopettanut. 42-v. Festarit ovat vaan vaihtuneet.
Olen nyt 28 ja tuskin tulen lopettamaan vielä vuosiin.
Olen käynyt festareilla viimeksi alle 16 vuotiaana ja vain kahdesti. Ei ollu mun juttu.
En mä
Oo koskaan ravannut festareilla
En ole lopettanut vielä, toki mutamöyrintään ja telttailualueille en enää mene. N51
En ole käynyt yksilläkään festareilla. Paitsi Aavasaksan juhannusfestareilla olin kuskina vuonna -85 . Sitä ei voi laskea, aika meni toisista huolehtimiseen
Viimeiset festarit oli kun olin 18-v. Alaikäisenä kävin joka kesä. Ei vaan kiinnosta se ihmislauma.. :/
Siinä noin 25-27-vuotiaana kun alkoi kavereiden hääbuumikesät ja lisääntymiset. Kesäviikonloput täyttyivät muista menoista ja festariporukkaa ei saanut enää kasaan.
Oon 54. Käyn edelleen säännöllisesti muutamilla raskaamman rokin/metallimusiikin festareilla (heti kun niitä taas järjestetään).
Ei vois vähempää kiinnostaa mitkään festarit.
Oon 34 enkä ole lopettanut, en vaan koronan takia oo päässyt. Aion mennä ensi kesänä jos festareita on, tosin vähän jo oma ikä mietityttää välillä :D
En ole koskaan käynyt, ei vaan kiinnosta. Kerran olin 18 vuotiaana juhannusfestareilla, paska reissu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät osaa enää suomea.
Äidinkielen tunneilla on myös lopetettu käymään ajat sitten.
Olen 45v ja en ole lopettanut. Kuuntelen raskaampaa musiikkia. Nick Cave olis tulossa Flow-festareille joten sinne on nyt yhden päivän lippu.
Vaihdoitko iän myötä VIP-puolelle?
En ole koskaan käynyt millään festareilla.
En koskaan käynyt säännöllisesti festareilla.