Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai mies 29+1v. ei olekaan yksivuotiaan isä?

Vierailija
20.07.2015 |

Mä oon hölmönä luullut, että se on esim. yksinhuoltaja tai jotain.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ironista. Että juuri sinä olet hankkinut epäsosiaalisen kultahamsterin jolle ei voi hankkia toista seuraksi. Tuomittu yksinäisyyteen.

Vierailija
22/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:27"]

Kuka oli ilosaaren ajan hoitamassa hamsteriasi?

[/quote]Vastasin siellä ketjussa. Tein jokunen tunti sitten siivouksen ja hamsteri on nyt juoksupyörässä.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Linkkaatko ketjun?

Aww, oliko hamsteri iloinen kun isi palasi kotiin? :)

[/quote]Ei varmaan niin iloinen kuin minä. Nykyinen hamsterini on aika erakkomainen ja vähän vaisu. Monesti menee päiviäkin, etten oikeastaan näe sitä. Ainoastaan kuulen. Se ei myöskään tunne oloaan turvalliseksi häkin ulkopuolella ja ainut tapa piristää sitä olisi kai lisätä häkin kokoa. Kun saan saunan kiuaskivien säilytykseen käytetyn pahvilaatikon vanhempien kotoa, kokeilen yhdistää sen häkkiin, jolloin tila lähes tuplaantuu. http://www.vauva.fi/keskustelu/4530191/ketju/mies_29v_1v_miettii_olin_ensimmaista_kertaa_festareilla/sivu/2

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Mitä jos hankkisit sille kaverin? Jos se piristyisi toisen hamsterin seurasta..

[/quote]Kaunis ajatus, mutta kultahamsterille ei voi sellaista hankkia, koska ne ovat epäsosiaalisia ja voivat taistella kuolemaan asti jos joutuvat samaan tilaan. Kerran teininä laitoin oman uroshamsterin ja siskon naarashamsterin yhteen pöydälle ja heti rupesivat tappelamaan. Erotin ne nahkakäsineet kädessä ja kumpikaan ei saanut näkyviä vammoja. Ainut sopiva tilanne yhdistää kaksi hamsteria on naaraan kiima-aikana. Jos tilaa olisi valtavasti, ainakin kaksi samasta poikueesta olevaa kultahamsteria voisi ehkä elää yhdessä selvän hierarkian muodostuessa, mutta käytännössä semmoisen järjestäminen ei ole mielekästä.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Hui o_O No sitten oli huono idea. Miten ihmeessä ne pariutuu jos noin äkäsiä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi nimimerkki.

Vierailija
24/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun Mies 30 v. olis aika tylsä nimimerkki... Sen takia tuo +1v.

Vierailija
25/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt! Eikö sillä olekaan lasta?

Vierailija
26/26 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsterini on melkein yksi vuotta vanha ja minulla on 1v siskontyttö myös. Mutta nimimerkki ei liity niihin.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän