Loistava kuparikierukka!
Hienoa,tämä sopii!Ajattelin jakaa asian,koska kuparikierukasta on netissä niin paljon negatiivista,että en olisi millään uskonut,että on näin huomaamaton.Kaikkea kokeilleena tämä oli viimeinen vaihtoehto ja olisinpa uskaltanut aiemmin.Mikään hormonaalinen ei sovi,kokeiltu e-pillerit,minipillerit,rengas ja hormonikierukka.Nämä on ihan ehdottomat eit mulle.
Muutamat ekat kuukautiset oli kuparikierukan kanssa kivuliaammat ja runsaammat,mutta nyt kuten ennenkin.Mulla ei ole niukat kuukautiset,niin tämä huoletti.Pieni miinus on,että joutuu käyttämään sidettä,mutta ehkä voisin harkita kuukuppiani.Oletteko käyttäneet kuppia ja kierukkaa?
Kommentit (25)
Käytän edelleen tamponeja, vaikka minulla on kuparikierukka. Hyvin toimii.
Abortoiva ehkäisy...siis se aiheuttaa steriilin tulehduksen kohtuun,munasolu ei kiinnity jos hedelmöittyy.Mutta vaikeuttaa siittiöidenkin kulkua joten ei niin vaan hedelmöity.Siinä se abortti...
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:28"]Eikö sua häiritse se, että se on "abortoiva" ehkäisy?
[/quote]
Tätä en tiennyt, olen miettinyt kuparikierukkaa mutta nyt en välttämättä haluakkaan.
[/quote]
Minulla sama juttu. En ymmärrä noita alapeukkuja. Minusta ajatus siitä, että munasolu pääsee kyllä hedelmöittymään (mutta ei kiinnittymään) tuntuu pahalta. Sitten sr pieni ihmisenalku vaan vuotaa pois. :/
Minusta vuotaa jälkeläisiäni kuukausittain.En oo herkkä aiheelle.Pahempaa olis jos huonolla ehkäisyllä todella tulisin raskaaksi ja tekisin abortin.Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:28"]Eikö sua häiritse se, että se on "abortoiva" ehkäisy?
[/quote]
Tätä en tiennyt, olen miettinyt kuparikierukkaa mutta nyt en välttämättä haluakkaan.