Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leveät hartiat vituttaa

Vierailija
20.07.2015 |

Ihan tosi, taas lähtee tilattu takki samalla junalla takaisin. Muuten sopiva, mutta puristaa hartioista. Aina. Ei hartioita kai voi kaventaakkaan?

Kohtalotovereita?

- Ladonovi 21v

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua! Takkien kanssa yleensä suurin ongelma kun pitää valita niin iso että roikkuu päällä vaikka hartioista ja rintojen kohdalta on hyvä. 

Paidoista tulee aina liian lyhyitä kun sitä pituutta "menee" hartioihin.

N35

Vierailija
22/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:03"]

Mä ainakin tykkään jos mies on pitkä ja omaa leveät hartiat sekä kapean pepun. ♡Ihanan turvallinen olo tulis tällaisen jössikän kainalossa.

[/quote]

Mikä siinä perseessä teitä naisia niin helvetisti kiehtoo? Eihän sieltä tule kuin paskaa.

[/quote]

Sinne on kiva työntää sormet. Lämmin kolo.

[/quote]

Hyi helvetti...

[/quote]

Sen jälkeen sormet voi ottaa pois ja nuolaista. Ihan kuin suklaata söisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:06"]Nainen tosiaan olen itsekkin ja 160 cm pitkä :( Harmittaa, kaikki kivat yläosan vaatteet saa aina jäädä kauppaan tämän takia. Mulla sentään isot jalatkin vähän tasapainottamassa tätä olemusta. En ole Oulusta.

Ap
[/quote]Hah miepä oon Oulusta 161 pitkä ja sama ongelma hartioiden kanssa! :/
Varsinki puvun ostaminen on helvettiä kun ei vaan sopivaa takkia löydy

Vierailija
24/25 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää, kun muuten on hoikka yläruumis, mutta kaikista yhtään istuvammista yläosista ja takeista täytyy ottaa vähintään M-koko, koska muuten ei hartiat mahdu. Rinnatkin on tosi pienet, mikä vaan lisää miehekästä vaikutelmaa. Toisaalta parempi näin kuin se, että olisi liian kapeat, saati sitten pullonkaulamaiset hartiat. Näyttää ryhdikkäämmältä.

Vierailija
25/25 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten leveät nuo hartiat ovat, siis jos mittaa olkapäästä suoraan toiseen, mitä tekee sentteissä?

Itse olen enemmänkin kapeaharteinen ja vaikeaa on löytää sopivia vaatteita näilläkin, kun mun mielestä suurimmassa osassa vaatteita hartiaosa niin leveä. Rintaliiveissäkin olkaimet tuppaavat olemaan siinä kainalon kohdalla...

Olen itse huomannut että raglan-sauma on aika hyvä jos hartiat ei muuten istu. Siinä ei ole niin väliä ovatko hartiat kapeat tai leveät. Lisäksi jos hiha on tumma, se kuulema kaventaa leveitä hartioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan