Sinä salillakäyvä henkilö! Apua kaivataan
Jos joku tulisi juttelemaan sinulle salikäyntisi aikana (ei tietenkään kesken reenin, vaan esim pukuhuoneessa), olisitko avoin tekemään tuttavuutta? Olen muuttamassa Tampereelle opiskelemaan ja en tunne sieltä ketään ja olen myös huono tekemään kavereita isossa ryhmässä ja mietin, mistä muualta voisin rennommin löytää uusia tuttuja. Ystävyys voisi alkaa salituttavuutena tms ja sitten voitaisiin tulla kavereiksi? :D mietin, olisivatko ihmiset ylipäätään avoimia tutustumaan salilla, vai onko se enemmän omaa aikaa useimmille.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:00"]Mene vain rohkeasti juttelemaan :) Tampereella asuu mukavia ihmisiä.
[/quote]
Jos jaksaa kuunnella sitä mongerrusta
Sen kun menet juttelemaan! :) Ei siinä mitään voi hävitäkään.
Luulisin lesboksi, jos pukuhuoneessa tulee tuttavuutta tekemään. Salin puolella ok tulla kyselemään vinkkejä. Suosittelen kuitenkin, että alat harrastaa jotain joukkuelajia, niin saat helpommin uusia tuttavia.
Itse löysin yhden parhaista kavereistani salilla kun tuli juttelemaan kun melkein päivittäin siellä nähtiin. Minulle tulee noin muutenkin porukkaa höpöttämään koko ajan koska näytän vähän erilaiselta kuin normi salikävijä☺️
Itsessä ehkä heräisi lesboajatukset soimaan päässä.. ja salilla sana leviää helposti..
Mulle salikäynnit ovat omaa aikaa, mutta esim. pukukopissa tai venyttelyalueella voisi jutustelun aloittaa. Hyvän päivän tuttuja itselläni paljonkin salilla, mutta vain muutaman kanssa on paremmin tutustunut.
Vähän off topic: Miesten jutustelut on viime aikoina alkaneet tuntua iskuyrityksiltä aiempaa enemmän (eli toisin kuin 10-15v sitten), samoin miesten kehut. Harmittaa kyllä, aiemmin tällaista "iskukulttuuria" ei sillä tavalla salilla ollut, vaan kaverina/tuttavana pystyi olemaan kaikkien kanssa. (Voi myös olla että kuvittelen ja olenkin itse muuttunut vanhaksi pervoksi akaksi...)
Siis mitä?? Luulette lesboksi jos alkaa juttelemaan pukuhuoneessa? Miten se nyt sitten eroaa siitä, jos alkaa juttelemaan siellä salin puolella? Kaikkea sitä kuulee..
Kertoisin varmaan jossakin vaiheessa, etten ole lesbo tai bi jottei syntyisi väärinkäsityksiä.
Tampere on vähän huonossa maineessa niiden anabolisten steroidien ym osalta ja liian moni tamperelaismies salilla on "aineissa" ja sen takia vähän yksoikoisia. Mutta kyllä niitä ihan fiksujakin ja "selviä" miehiä vielä Tampereen saleilta löytyy jos haluaa löytää enemmänkin kuin ystävän.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:20"]
Tampere on vähän huonossa maineessa niiden anabolisten steroidien ym osalta ja liian moni tamperelaismies salilla on "aineissa" ja sen takia vähän yksoikoisia. Mutta kyllä niitä ihan fiksujakin ja "selviä" miehiä vielä Tampereen saleilta löytyy jos haluaa löytää enemmänkin kuin ystävän.
[/quote]
Olen itse nainen ja mulla ei mahdollisen uuden tuttavuuden sukupuolella ole väliä :) Ja siis kaveri mulla hakusessa vaan. Tosin ehkä miehille vähän nihkeemmin uskaltaisin mennä juttelemaan, koska joku kuitenkin olettaa että se on joku iskuyritys (jotenkin tuntuu että salilla herkemmin tulee tämmöinen käsitys...) ap
Liity johon nki tampere ryhmään facessa.
Itse olen niin ujo etten uskalla kenellekään tuntemattomalle alkaa höpöttämään, mutta olisi ihanaa, jos joku "tekisi aloitteen" niin saisin suuni auki ja voisin saada uusia kavereita.
Mene vain rohkeasti juttelemaan :) Tampereella asuu mukavia ihmisiä.