Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Keskenmeno
20.07.2015 |
Haluaisin kuulla teiltä kokemuksia keskenmenoista.. Aihe jäi metityttämään sillä haluaisin tietää sainko itse juuri keskenmenon.. En ole käyttänyt ehkäisyä, joten raskaus olisi mahdollinen.. Kk olivat n.3 vk myöhässä, tein raskaustestejä muutamaankin otteeseen mutta aina näyytivät negaa, sitten alkoi alavatsakivut joihin jouduin ottamaan särkylääkkeem..ja seuraavana päivänä runsas vuoto ja hyytymiä todella paljon ( yleensä kk vuoto itsellä ollut niukkaa eikä kipuja lainkaan).. Sainko siis km vai onko tämä vaik kuukautisvuotoa mikä on erilaista kuin ennen..
Miten teillä on oireet alkanut yms.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Itse olen kokenut kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen tapahtui rv 8, vessassa käydessä alkoi tulla haaleaa vuotoa paperiin, josta sitten voimistui runsaammaksi vuodoksi ja juurikin klöntikkääksi. Jouduttiin vielä käyttämään lääkkeitä, jotta kohtu tyhjenee kunnolla. Toinen keskenmeno rv 10, joka alkoi todella kovalla alaselkä ja vatsa kivuilla, siitä sitten myöhemmin päivästä alkoi vuoto, joka runsaantui vähitellen ja olin todella kipeä 2-3 päivää, eikä kahteen yöhön saanut nukuttua kivuilta. Tässä jälkimmäisessä kohtu tyhjentyikin itse, joten lääkkeitä ei enää tarvittu. Keskenmenoakin voi olla siis monenlaista eri ihmisillä, mutta nuo klöntit ja kuukautisten myöhässä olo voisivat kyllä viitata siihen. Kannattaa käydä tarkistuttamassa asia lääkärissä, jos keskenmeno kyseessä, niin on tarkistettava että kohtu tyhjenee kunnolla, eikä tule tulehduksia. Tsemppiä!