Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8 kilsan lenkki 50 minuutissa, sykkeet 140-150, onko paha?

Vierailija
26.07.2023 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on sun maksimisyke?

Vierailija
2/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160-170 luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen kympin neljässäkymmenessä minuutissa, mutta mulla on leposyke juuri tuollainen.

Mitään sykkeitä en juoksun jälkeen ol mitannut.

Vierailija
5/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ulkona syke aina 140-156 en tiedä mistä johtuu. Vaikka kävelen ihan rauhallisestikin.Olen 30v alipainoinen nainen. Joo ja sairastan ahdistusta, siitäkö johtuu?

Vierailija
6/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nuo sykkeet on ok matkan pituuteen ja aikaan suhteutettuna. Tekisin kyllä peruskuntolenkkiä matalilla sykkeillä lisää.

Vierailija
7/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ulkona syke aina 140-156 en tiedä mistä johtuu. Vaikka kävelen ihan rauhallisestikin.Olen 30v alipainoinen nainen. Joo ja sairastan ahdistusta, siitäkö johtuu?

Voi johtua ahdistuksesta. Kuulostaa kyllä hurjalta sykemäärältä rauhalliselle kävelylle. Ei ole normaalia.

Vierailija
9/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua ahdistuksesta. Kuulostaa kyllä hurjalta sykemäärältä rauhalliselle kävelylle. Ei ole normaalia.

Näin se on aina ollut. Leposyke 50-60

Vierailija
10/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sydänfilmikin otettu 3 kertaa

Vierailija
11/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksen kympin neljässäkymmenessä minuutissa, mutta mulla on leposyke juuri tuollainen.

Ihan kipeä vauhti.

Vierailija
12/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160-170 luokkaa.

Eli menit todella kovaa kuntoosi nähden. Mahdollisesti jopa yli 90% teholla maksimista. Ihan ok kunto sinulla, toivottavasti tämä ei edusta sinulle normaalia lenkkiä vaan menet yleensä rauhallisemmin.

Vierailija
13/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kipeä vauhti.

No täälähän nyt porukka juoksee alvariinsa hipoen lähes euroopanennätys vauhtia  :D  Mäkin voisin vetää paremmaksi ja sanoa juoksevani kympin hengästymättä puoleen tuntiin.

Vierailija
14/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kipeä vauhti.

Leposyke 140-150, kuulostaa vaarallisen korkealta.

Vierailija
15/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poimiiko sykemittarisi virheellisesti askeleittesi tiheyden eikä sykettäsi (näin käy minulla välillä)? Mikä mittari sinulla on?

Vierailija
16/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poimiiko sykemittarisi virheellisesti askeleittesi tiheyden eikä sykettäsi (näin käy minulla välillä)? Mikä mittari sinulla on?

Ihan tunnustelemalla mittasin. Mutta jos kävelen normaalisti nyt sisällä syke on vain n. 90

Vierailija
17/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kipeä vauhti.

Tyyppi treenaa liikaa ja on ylirasitustilassa.

Kova suoritus silti. Siihen kyllä kykenee kuka tahansa jos harjoittelee säännöllisesti ja vetää verenmaku suussa. Ei tervettä silti.

Vierailija
18/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kipeä vauhti.

No täälähän nyt porukka juoksee alvariinsa hipoen lähes euroopanennätys vauhtia  :D  Mäkin voisin vetää paremmaksi ja sanoa juoksevani kympin hengästymättä puoleen tuntiin.

Toisaalta silloin sinä valehtelisit.

Vierailija
19/20 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan on kovempia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kipeä vauhti.

Tyyppi treenaa liikaa ja on ylirasitustilassa.

Kova suoritus silti. Siihen kyllä kykenee kuka tahansa jos harjoittelee säännöllisesti ja vetää verenmaku suussa. Ei tervettä silti.

Tai sitten vaan joku, joka ei tajua sykkeistä mitään ja luulee, että korkea leposyke = kova kunto. Tuskin juokseekaan.

Vierailija
20/20 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että jo kevyehkössä hölkässä sykkeet nousee 150 - 160 tasoon, vaikka viikoittain kävelylenkkiä tulee töihin 20 - 30 km? Leposyke alle 50 ja maksimisyke n. 190. Olisinko vain luonnostaan huono aerobisissa lajeissa? Lapsenakin pärjäsin pituushypyssä, satasella, koskaan en osallistunut kestävyysjuoksuihin. Lihaskunto on erittäin hyvä.