Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Some vaikuttajien vastuu ja kyky vastaanottaa kritiikkiä?

Vierailija
27.02.2022 |

Onko heillä vastuu tekemisistään? Saako heitä ns haastaa ratkaisustaan? Yksi vaikuttaja juuri bloggasi minut instastaan kun ihmettelin hänen matkustusvalintojaan. Kommentit häneltä olivat vaan, että vääryyksiä tapahtuu kaikkialla ja minun kritiikki on vaan sananhelinää. Vaati siis konkreettisia asioita, mitä sitten tulisi tehdä. Annoin sellaisia ja heti tuli bloggi. Ehkä se raha sittenkin ja minä minä - elämä merkitsee joillekin eniten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään ymmärtänyt somevaikuttajia. Siis oikeasti toisia kiinnostaa katsoa minne randommirkku matkustaa ja mitä luomiväriä randommirkku tunkee naamaansa? Ja sitten sen randommirkun kanssa ei voi edes puhua kun se loukkaantuu ja blokkaa kaikki?

Miksi niitä sanotaan vaikuttajiksi? Mihin ne vaikuttaa?

Vierailija
2/5 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkö tällainen some vaikuttaja siis someen kuvia vaikusta tms?

Vierailija
4/5 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa onko mango taas dubaissa?

Vierailija
5/5 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SoMe-vaikuttajat ovat vain yksityishenkilöitä ja heidän kanssaan kommunikointi on vain kahden yksityishenkilön välistä keskustelua. Ei heillä ole mitään velvollisuutta selitellä valintojaan kenellekään, jos et tykkää niin älä seuraa. Itse en ole SoMe-vaikuttaja, mutta jos olisin niin luulen etten jaksaisi kovinkaan pitkään kuunnella tuntemattomien valitusta, sillä kyseessä on kuitenkin omat valintani ja oma elämäni.