Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, nyt ei suhdeasiat toimi!

Vierailija
20.07.2015 |

Sitä sanotaan, että kun olet ihastunut ja toinen ei vastaa tunteisiin, niin pitäisi antaa hänelle tilaa (lopettaa viestittely/deittiehdotukset..) - ja sitten hän yllättäen haluaakin sinua taas (koska en ole koko ajan tyrkyllä)!?  

MUTTA:  nyt kun olen antanut tilaa, niin mies näyttää katoavan kokonaan!?

ELI:  missä mentiin metsään?   Miksi tämä ei toimi minulle?  

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo kiinnostunu ni ei siinä mikää tila auta. Mies pitää yhteyttä jos on kiinnostunut.

Vierailija
2/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä, kun sulla on vauva mahassa ja aviomies nukkuu vierellä, heräät keskellä yötä viestiin, jossa tämä ihastuksesi kysyy "ootko radalla?" Kyllä se tilan antaminen siis toimii, mut eri asia on että milloin mies ottaa yhteyttä ja kiinnostaako sua enää :D t. kokeiltu on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan varma että teillä edes enää on mitään suhdetta?

Vierailija
4/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:38"]

Muutaman vuoden päästä, kun sulla on vauva mahassa ja aviomies nukkuu vierellä, heräät keskellä yötä viestiin, jossa tämä ihastuksesi kysyy "ootko radalla?" Kyllä se tilan antaminen siis toimii, mut eri asia on että milloin mies ottaa yhteyttä ja kiinnostaako sua enää :D t. kokeiltu on

[/quote]

"Mitä kuuluu Marja-Liisa, I'm sorry..."

Vierailija
5/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:39"]

[/quote]

No eipä taida olla. Hän kyllä ehdotti yhteistä tekemistä kuun lopulle ja liputkin on mukamas ostettu, niin siksi ihmetyttää..

Vierailija
6/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänkin ajattelee, että sinua ei enää kiinnosta, kun etäännyt!?

Vierailija
7/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:37"]Jos ei oo kiinnostunu ni ei siinä mikää tila auta. Mies pitää yhteyttä jos on kiinnostunut.
[/quote]

Ja nainenko ei saa pitää yhteyttä, jos on kiinnostunut? :D ehkä ap ja mies ajattelee samalla tavalla.

Vierailija
8/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:48"]

[/quote]

AIVAN!!  Eli:  miksi pitäisi antaa tilaa, kun toinen saattaa luulla, ettei minua kiinnosta? Ja kun näytän, että kiinnostaa, niin häntä ei kiinnosta (koska olen helppo tai jotain)

ap

Vierailija
9/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:48"]

[/quote]

AIVAN!!  Eli:  miksi pitäisi antaa tilaa, kun toinen saattaa luulla, ettei minua kiinnosta? Ja kun näytän, että kiinnostaa, niin häntä ei kiinnosta (koska olen helppo tai jotain)

ap
[/quote]

Tuo nyt on ihan typerää pelleilyä... Kyllä molemmat pitävät yhtälailla yhteyttä, jos ovat kiinnostuneita.

Vierailija
10/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:37"]Jos ei oo kiinnostunu ni ei siinä mikää tila auta. Mies pitää yhteyttä jos on kiinnostunut.
[/quote]

Ja nainenko ei saa pitää yhteyttä, jos on kiinnostunut? :D ehkä ap ja mies ajattelee samalla tavalla.
[/quote]

Tietysti saa pitää nainenkin yhteyttä. Kokemuksesta vaan että jos itse saa olla koko ajan se aktiivisempi niin ei sitä miestä kiinnosta tarpeeksi. Ainahan voi myös kysyä suoraan mitä se mies meinaa.

Vierailija
11/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:39"]

[/quote]

No eipä taida olla. Hän kyllä ehdotti yhteistä tekemistä kuun lopulle ja liputkin on mukamas ostettu, niin siksi ihmetyttää..
[/quote]

Hauskanpito taitaa hänellä olla vain lähtökohtana. Ei kuulosta lainkaan että hän olisi tosissaan kanssasi, ota toki puheeksi tunteesi kun olette kahden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan