Miksi Venäjä ei uhittele Aasian maille
Pelkääkö saavansa pataan, Euroopan ne voitta vaikka vasemmalla kädellä.
Kommentit (14)
Pelkää Aasiaa. Putin on lahjakkaasti opetellut taktiikoita sekä terroristeiltä, että aasialaisilta, mutta ei silti pärjää tunteettomuudessa heille.
Onhan Alaskakin joskus ollut Venäjää ja mitkä öljy- ja kultavarannot! Miksei Putin hyökkää sinne? Ihan sama tapaus kuin Krim / Ukraina.
Vierailija kirjoitti:
Ei voitta Eurooppaa.
No kattelaan. Aasia on liittolainen vielä pahanpaikan tullessa.
Koska nato on lännessä, ukraina on nykyään länsimielinen, venäjä haluaa ukrainan kaasut ja öljyt(nämä löydettiin 10 vuotta sitten) ja putin ei halua naton lähestyvän venäjän rajaa yhtään enempää.
Mitä siellä on vastassa? Kiina ja Japani. Tiesittekö muuten, että Japanilla on maailman toiseksi suurin (itse)puolustusbudjetti Yhdysvaltojen jälkeen. Kiinalla kolmanneksi suurin. Vai ärhentelisikö Venäjä Mongolialle, Pohjois-Korealle tai Kazakstanille?
Olen varma että Kiina on auttanut Putinia piilottamaan ja sijoittamaan rahaa maahan. Sen takia hyvät ystävät.
Natottaja kirjoitti:
Mitä siellä on vastassa? Kiina ja Japani. Tiesittekö muuten, että Japanilla on maailman toiseksi suurin (itse)puolustusbudjetti Yhdysvaltojen jälkeen. Kiinalla kolmanneksi suurin. Vai ärhentelisikö Venäjä Mongolialle, Pohjois-Korealle tai Kazakstanille?
Tämähän muuttuu jännäksi.Kiina Venäjän puolella, Japani Ukrainan!
Pitää eurooppalaisia, syvään rauhan aikaan tuudittautuneita demokratioita pehmeinä maaleina.
Vierailija kirjoitti:
Natottaja kirjoitti:
Kiina ei yllättäen olekaan Venäjän puolella.
Natottaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natottaja kirjoitti:
Kiina ei yllättäen olekaan Venäjän puolella.
No ei kai, kiina on kierun kuin hullun mulk ku. Yrittävät hyötyä tilanteesta mahdollisimman paljon.
Kahden rintaman sotaa kannattaa välttää.
Ja juuri siksi Ukrainaan on hyökätty eri puolilta...