Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! MIEHENI...

Vierailija
20.07.2015 |

Tekee täysin turhia ostoksia. Meillä ei ole rahaa paljoa muutenkaan. Esim. Ostelee autoon kaikkea tarpeetonta ei siis olisi mikään pakko uusia jotain juttua mutta mies vain haluaa. Käy myös kaupassa valintatalossa, vaikka voisi yhtä hyvin käydä lidlissä tai s marketissa. Nyt tänään oli ostanut sähkösikarin. Vaikka poltti ennen tupakkaa. Niin miksi hitossa osti sähkösikarin? Onhan se tyylikkään näköinen näyttää ihan oikealta todella isolta sikarilta. Ymmärtäisin jotenkin edes sähkötupakan, koska poltti ennen tupakkaa. Olen yrittänyt puhua, mutta mies vain suuttuu koska ei mielestään tee turhia ostoksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keksittekö mitään loogista tuolle sikarijutulle? Oli siis tilannut netistä sen mutta minä kuulin siintä vasta, kun se tuli tänään postista. Ap

Vierailija
2/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se on?

Tuli mieleen ihan oma mieheni ja hänen pari kaveriaan. Ostelevat juurikin nyt neljänkympin kriisissään kaikkea tuommoista hönttiä. Meillä on vielä varaa niihin, mutta kyllähän naurattaa. Miehet ja niiden typeryydet.

Mies vaan sanoo, että haluaa hemmotella itseään.

Vierailija
4/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD onko sulla mun poikaystävä tulevaisuudessa? Sekin osti vähän aikaa sitten ison sähkösikarin. Ja muut ostokset on todella turhia myös, käyttää rahaa sellaisiin mutta kun kyse on jostain järkevämmästä, alkaa pihiksi. Jos sulle käy niin kuin mulle, niin kohta postiluukusta tulee sähkötupakka, sen jälkeen siihen erilaisia tankkeja, akkuja, koteloita ja makunesteitä. Kun ei se sikari riittänytkään.

Vierailija
5/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laskut maksettu? Onko rahat miehen?

Vierailija
6/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:30"]

Tekee täysin turhia ostoksia. Meillä ei ole rahaa paljoa muutenkaan. Esim. Ostelee autoon kaikkea tarpeetonta ei siis olisi mikään pakko uusia jotain juttua mutta mies vain haluaa. Käy myös kaupassa valintatalossa, vaikka voisi yhtä hyvin käydä lidlissä tai s marketissa. Nyt tänään oli ostanut sähkösikarin. Vaikka poltti ennen tupakkaa. Niin miksi hitossa osti sähkösikarin? Onhan se tyylikkään näköinen näyttää ihan oikealta todella isolta sikarilta. Ymmärtäisin jotenkin edes sähkötupakan, koska poltti ennen tupakkaa. Olen yrittänyt puhua, mutta mies vain suuttuu koska ei mielestään tee turhia ostoksia.

[/quote]

Ymmärrän ärsytyksen, mutta miehesi on oikeassa. Miehet EIVÄT tee turhia ostoksia.

Vierailija
7/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kuinka tiukkaa miehelläsi on?

Vierailija
8/8 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on rahaa, mutta antaa ymmärtää olevansa köyhä, et ei tarvi laskuja maksaa niin paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän