Jezebel.Mitä mieltä olette?
The Rasmus Suomen Euroviisu edustaja 2022.Mitä mieltä olette?Tuleeko menestystä?
Kommentit (152)
Kiva tarttuva melodia, voi hyvinkin pärjätä. Ylönen voisi silti pitää paidan päällä.
Kertoo kaiken.... Jo nimi noin huono. Ei jatkoon.
Luulin, että tämä on taas joku nimikysely.🤣
Kertsistä kuulee selvästi, että sama säveltäjä on häärännyt I Was Made for Loving Youssa. Tosin se on klassikko, kun taas Jezebel on aika geneeristä rokkia.
Hirveetä kuraa, ei tuu menestymään. En oo kyllä muutenkaan ikinä ollu mikään Rasmus-fani ja jo pelkkä Ylösen äänen kuuleminen saa mut voimaan pahoin. Jotta kiitti vaan sopulilauma, menipä taas maku koko viisuista
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti top10 joukossa.
Anna mun nauraa.. Ei varmasti ole. Pohjille jää.
Jezebel oli paras näistä ehdokkaista.
Tosin itselleni tulee aina mieleen Ricky Martinin samanniminen kappale. Eli rytmi ei Ramuksen kappaleesta jäänyt mieleen. Sanoituksesta en tykkää.
Ihan hyvä valinta viisuihin, vaikka ei oma lemppari ollutkaan. Hyvät mahdollisuudet päästä finaaliin, mutta kovin hyvään menestykseen en usko, mikä tosin tietysti riippuu muiden maiden kappaleista.
Uskon kyllä, ettei häntäpäässä ainakaan olla. Tarkempaa sijoistusta en uskalla arvailla. Toivottavasti tulee hyvä show. Eilinen oli vähän nääh, mutta niinhän nämä yleensä tässä vaiheessa ovat.
Lauri ei pysy nuotissa. Kukaan ei halua nähdä menninkäistä ilman paitaa. Ne sulat on naurettavat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä valinta viisuihin, vaikka ei oma lemppari ollutkaan. Hyvät mahdollisuudet päästä finaaliin, mutta kovin hyvään menestykseen en usko, mikä tosin tietysti riippuu muiden maiden kappaleista.
Eikös Suomi muuten ole nyt automaattisesti finaalissa on viimeksi ylsi kuudenneksi? Vai miten se menee ?
Oikeastaan muuta toivetta ei ole kuin se, että pitäisi paida päällään.
Ei jäänyt yhtään mieleen miten melodia meni, vaikka katsoin kilpailun eilen. Se kakkoseksi tullut olis ollut parempi, tosin ei asiaa top kymppiin olisi ollut silläkään.
Mikä tarjokkaista olisi ollut parempi?
Tykkään!
Muutenkin oikeasti parempi periaate on tehdä musiikkia, josta itse pitää, kuin että tähdätä Euroviisumenestysreseptiin…
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä kuraa, ei tuu menestymään. En oo kyllä muutenkaan ikinä ollu mikään Rasmus-fani ja jo pelkkä Ylösen äänen kuuleminen saa mut voimaan pahoin. Jotta kiitti vaan sopulilauma, menipä taas maku koko viisuista
Osasitko ennustaa viime vuonna BC:n menestyksen?
Tykkään kyllä biisistä mutta ei sillä valitettavasti viisuja taideta voittaa
Vierailija kirjoitti:
Lauri ei pysy nuotissa. Kukaan ei halua nähdä menninkäistä ilman paitaa. Ne sulat on naurettavat.
Mä en tiedä miksi, mutta ne sulat ärsyttävät mua älyttömästi.
Aivan varmasti top10 joukossa.