Nettideitti harrastaa My little poneja!
Ihan tavallinen kolmekymppinen mies keräilee näitä poneja. Olen vähän häkeltynyt mutta mikäpä siinä sitten... Sovittiin toiset treffit.
Kommentit (66)
Ponien keräilijä on ihan yhtä paha kuin äijä joka keräilee autonromuja. Ääripäitä, ensimmäinen hirveä nörtti ja toinen luupäinen ukko.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:31"]Tiedän yhden My Little Pony -harrastajan ja se mies on kyllä siitä perwoimmasta päästä.
[/quote]
:O ap
[/quote]
Siis mua pelottaa tollaset pervojutut... toivottavasti tää mies on oikeesti ihan tavallinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:33"]Ponien keräilijä on ihan yhtä paha kuin äijä joka keräilee autonromuja. Ääripäitä, ensimmäinen hirveä nörtti ja toinen luupäinen ukko.
[/quote]
Mutta autot vie enempi tilaa ja ovat rumempia. Piste poneille.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:32"]Onko Kuopiosta?
[/quote]
Ei. Pk-area. Ap
[/quote]
Millä kirjaimella alkaa etunimi?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:31"]Tiedän yhden My Little Pony -harrastajan ja se mies on kyllä siitä perwoimmasta päästä. [/quote] :O ap [/quote] Siis mua pelottaa tollaset pervojutut... toivottavasti tää mies on oikeesti ihan tavallinen. Ap
[/quote]
Niin, siis se kaveri ei ole tavallinen -kaikkea muuta.
Unohtelee asioita, autonsa palavat aina välillä jne.
Yleensä ovat jotain Jani-Pettereitä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:32"]Onko Kuopiosta?
[/quote]
Ei. Pk-area. Ap
[/quote]
Millä kirjaimella alkaa etunimi?
[/quote]
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:31"]Tiedän yhden My Little Pony -harrastajan ja se mies on kyllä siitä perwoimmasta päästä.
[/quote]
:O ap
[/quote]
Siis mua pelottaa tollaset pervojutut... toivottavasti tää mies on oikeesti ihan tavallinen. Ap
[/quote]
Miks alapeukut? Ei kaikki sovi kaikille :/ ap
No kyllä mä kummeksuisin aikuista miestä, joka fanittaa Disney-elokuviakin!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:43"]No kyllä mä kummeksuisin aikuista miestä, joka fanittaa Disney-elokuviakin!
[/quote]
Hmm. Varmaan enemmän! :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:43"]No kyllä mä kummeksuisin aikuista miestä, joka fanittaa Disney-elokuviakin!
[/quote]
Hmm. Varmaan enemmän! :D
[/quote]
Eh. Kukin tyylillään.
Älä ap hötkyile. Mies on todennäköisesti ihan normaali mies, jolla on vaan harrastus. Olin yllättynyt kun lapsen tullessa poni-ikään aloimme seurata tätä uusinta MLP-sarjaa netissä. Se on aidosti hyvin toteutettu sarja, varsinkin ensimmäiset tuotantokaudet. Ja aikuinenkin voi saada niistä paljon viihdettä irti. Eli ei tarvi olla mitenkään taantunut tai pervo tykätäkseen MLP:stä. Ne ponihahmot ovat kuitenkin vain hahmoja, eikä niillä tarvitse olla sen kummempaa merkitystä.
Hassua muuten: itse lapsena leikin niillä vanhoilla My Little Ponyilla. Minulla on niitä muutaman ponin kokoelmakin tuolla hyllyssä. Kukaan ei ole keksinyt huomautella mulle, että olisin jotenkin pervo tai taantunut. Mulle niillä on nostalgia-arvoa. Kai naisen on enemmän ok pitää yllä yhteyttä omaan sisäiseen tyttöönsä, varsinkin kun noita tyttölapsia on siunaantunut. Miksi näin on, en tiedä.
Mä tahdon ponittajan ja sellasen hännän!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:10"]
Mun veli, täys hetero ja muutenkin normaali. Fanittaa mlp :D ikää kohta 30myös
[/quote]
Muutenkin normaali ja fanittaa mlp... Voit valita vain toisen
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:11"]Loppuuko etunimi i-kirjaimeen?
[/quote]
Kyllä. Ap
No hyi, en todellakaan menis toisille treffeille.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:17"]No hyi, en todellakaan menis toisille treffeille.
[/quote]
Oli muuten mukava kyllä. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:32"]Onko Kuopiosta?
[/quote]
Ei. Pk-area. Ap