Montako laiskiaispullaa jaksat syödä?
Kommentit (24)
Eilen syötiin kaksi puoliksi ( olivat isoja) toinen mantelimassalla, toinen hillolla. Molemmat maistui, mutta siinä oli riittävästi laskiaispullaa tälle vuodelle.
Kaksi pullaa olen syönyt tänään ja kaksi vielä jäljellä. Mansikkahillolla ja runsaalla kermavaahdolla.
Taina/115kg
Hilloa, olen allerginen mantelille. Ja empäs tiedä, en ole vielä syönyt ensimmäistäkään. Pitää varmaan illalle ostaa paketti, siinnä on kaksi pullaa. Leipoisin muuten itse mutta olen töissä tänäänkin.
Muistan joskus 90-luvulta, kuinka paistoimme kämppikselleen kanssa pullia ja täytimme ne. Parin päivän aikana söimme muistaaksemme 12 pullaa per lärvi.
Ei ole niin paljon rahaa että voisin kokeilla montko jaksan syödä.
Ne paremmat joissa tuore pulla ja käsintehty kerma, maksaa 6-7€ pari. Siis ihan marketissakin, kahvilissa varmaan enemmänkin. Muutamia halvempia kokeilin mutta se kerma ei ole aidon makuista ja usein pullakin jo kuivunut ja teollisen makuinen.
Järkyttävän kalliita nykyään, hinnat varmaan nouseet todella paljon?
Vierailija kirjoitti:
Ne paremmat joissa tuore pulla ja käsintehty kerma, maksaa 6-7€ pari. Siis ihan marketissakin, kahvilissa varmaan enemmänkin. Muutamia halvempia kokeilin mutta se kerma ei ole aidon makuista ja usein pullakin jo kuivunut ja teollisen makuinen.
Mikset paista itse? Loput pullat pakastimeen ja jos/kun kermaa jää yli, sekoittaa rahkan ja marjojen kanssa jälkiruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset paista itse? Loput pullat pakastimeen ja jos/kun kermaa jää yli, sekoittaa rahkan ja marjojen kanssa jälkiruoaksi.
Jep, itse saa edullisesti.
Nuo meidän Caffitellasta ostetut manteli - ja hillopullat maksoivat 2,95 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella aikaa vievää eikä välttämättä tule läheskään yhtä hyväksi kuin kunnon leipomon.
Prismassa melkein 5 e rasia jossa kaksi pullaa. Aika naurettavan kallista. Samalla rahalla tekee 50 pullaa itse.
Ostan pakkauksen eli 2 kpl ja sinkkuna syön molemmat.
Ei ole suosikkejani, kalliitakin.
Molemmat käy, eli hillo tai mantelimassa.
Laiskiaispullaa? Onko ne tehty laiskiaisen lihasta, siis lihapullia?
Yritin monta kertaa kommentoida hintoja tänne mutta ei mene sensuurista läpi, ei sitten kommentoida
Vierailija kirjoitti:
Prismassa melkein 5 e rasia jossa kaksi pullaa. Aika naurettavan kallista. Samalla rahalla tekee 50 pullaa itse.
Prisman oman leipomon pullissakin todella säästeliäästi täytettä ja kerma ei maistu itsetehdyltä.
Kaksi vuodessa, ihan sama ja kumpikin käy, yleensä kokeilen joka vuosi molemmat ja mielestäni turha vouhkaamisen aihe. Kumpikin on ihan ok, mutta ei mitään erikoista herkkua.
Kyllä niitä useampi menee jos itse tekee. Mutta mun pullat on aika pieniä, ehkä kolmanneksen niistä marketin jättipullista. Sellaisia jaksaisisin syödä vain yhden kerrallaan.
En syö pullaa ollenkaan, edes laskiaisena
Oon syönyt 6 ja tänään seitsemäs
Nami
Mantelimassalla kiitos
Leivoin 12 pullaa ja ostin 6 DL vispikermaa sekä paljon mantelimassaa. Kaikki syön itse ja FYI olen normaalipainoinen pitkä nainen.
Tyhjään mahaan menis aika monta. Mansikkahillolla. Mutta laihdutan, niin jätän tänä vuonna väliin.
Tietysti mantelimassaa, mutten se ei ole laskiais- vaan hillopulla.
Jaksaisin varmaan vaikka kymmenen, mutten syö kuin yhden vuodessa.