Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vanhoilislestadiolainen äiti, kysykää mitä haluatte.

Vierailija
20.07.2015 |

minä vastaan.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:36"]

Jos voisit olla niin ystävällinen ja jättää lasten aivopesun väliin ja ennemmin uskoisitte itseenne kuin johonkin satuolentoihin. Olette naurettavia ja säälittäviä idiootteja kaikki!

[/quote]

Tämä on sinun mielipiteesi ja sinulla siihen oikeus. Mutta turhaan alat ihmisiä haukkua, oletko jotenkin katkera? Hyvää päivän jatkoa sinulle.

ap

Vierailija
42/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:35"]

Tsemppiä elämään ja tähän ketjuun. Toivottavasti ihmiset eivät ole kauhean ilkeitä.

[/quote]

Kiitos tsempeistä. :) eipä tuo satuta sama mitä täällä tulisi silmille, sillä itse minä asiani parhaiten teidän miten elämäni ja asiani ovat. Mukavaa kesänjatkoa sinulle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tyttäresi seurustella isompana miehen kanssa, joka ei palvo mielikuvitusolentoja, jos on muuten fiksu ja hyvä mies?

Vierailija
44/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:40"]

Kauanko synnytyksestä, että pääsitte taas toteuttamaan Jumalan tahtoa? Huhut sanoo, että lestadiolaismiehet yhtyisivöt vaimoonsa jo sairaalassa, kun siementä ei saa estää, mikä on totuus?

[/quote]

Kannattaako uskoa kaikkiin huhuihin mitä kuulee? Omaa järkeään saa myös käyttää asioita kuunnellessa ja miettiä mikä totta, mikä ei. Missään ei ole mitään tarkkaa aikaa milloin "pitää" rakastella synnytyksen jälkeen, kaikki tekee sen milloin haluaa ja milloin siihen kumpikin valmiita, ihan niinkun te "perus" kansalaisetkin, mielläkin on järki, tunteet ja mekin puhutaan ja ajatellaan.

ap

Vierailija
45/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärrät olla pakottamatta lapsiasi seuratuvan penkkiin.

Tai oikeastaan, onko se nyt niin suuri vahinko, että minut karkoitti niistä piireistä alle kymmenvuotiaana tuntikausien pakkoistunnot kuuntelemassa Rauhanyhdistyksellä naukuvaäänistä maallikkosaarnaajaa, ja puheen loppupuolella äänen kohotessa falsettiin kielilläpuhumiseen kiihottuneita etupenkkiläisiä. Ja Jeesuksen nimessä ja veressä syntien anteeksi julistamista.

Silti, kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
46/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:37"]

Tiesitkö että minä 15 lapsen äitinä saan 2408,17€ ihan vaan lapsilisää.

[/quote]

No toivottavasti et pane kaikkiarahoja taskuusi vaan huolehdit myös katraastasi? En uskalla edes arvailla kuinka paljon tuollainen lauma syö ruokaa.

Vierailija
47/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:43"]

Saako tyttäresi seurustella isompana miehen kanssa, joka ei palvo mielikuvitusolentoja, jos on muuten fiksu ja hyvä mies?

[/quote]

Minä en tytärtäni voi estää seurustelemasta kenenkä kanssa haluaa, mutta toivon, että hän löytäisi rinnallee uskovan puolison ja pysyisi itse aina uskomassa. Mutta en voi ketään lapsistani siihen pakottaa. Ja vaikka luopuisivat uskosta, ovat silti yhtä tärkeitä ja rakkaita, yhtä tervetulleita kotiin.

Mielikuvitusolennoista en tiedä, ne sitten asia erikseen.

ap

Vierailija
48/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsena ollut kavereita VL-perheestä. Minulla ja siskollani on niin iso ikäero, että tämä oli ainoa perhe, jossa meillä oli molemmilla leikkivereita :) Oletko lukenut Taivaslaulu-kirjan ja piditkö?

Vierailija
49/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pettänyt miestäsi?

Vierailija
50/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:44"]

Toivottavasti ymmärrät olla pakottamatta lapsiasi seuratuvan penkkiin.

Tai oikeastaan, onko se nyt niin suuri vahinko, että minut karkoitti niistä piireistä alle kymmenvuotiaana tuntikausien pakkoistunnot kuuntelemassa Rauhanyhdistyksellä naukuvaäänistä maallikkosaarnaajaa, ja puheen loppupuolella äänen kohotessa falsettiin kielilläpuhumiseen kiihottuneita etupenkkiläisiä. Ja Jeesuksen nimessä ja veressä syntien anteeksi julistamista.

Silti, kaikkea hyvää sinulle.

[/quote]

Minä en lapsiani pakota mihinkään. Käydään silloin seuroissa kun kaikki sinne jaksaa lähteä ja ollaan sen aikaa kun lapset jaksavat. Lapset itse haluavat seuroihin ja kyselevät milloin mennään. Tekstisi melko ihmeellistä, itse en tuollaisessa seuratilaisuudessa ole ollut. Tuskin kukaan muukaan kuin sinä.

ap

Vierailija
51/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:45"]

Minulla on lapsena ollut kavereita VL-perheestä. Minulla ja siskollani on niin iso ikäero, että tämä oli ainoa perhe, jossa meillä oli molemmilla leikkivereita :) Oletko lukenut Taivaslaulu-kirjan ja piditkö?

[/quote]

En ole lukenut kirjaa ja tuskin tulen lukemaankaan.

ap

Vierailija
52/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:45"]

Oletko pettänyt miestäsi?

[/quote]

En ole pettänyt ja en pettäisi vaikka en olisi vl. Ei kuulu normaali ihmisen tapoihin. Jos pitää toisen kanssa mennä panemaan niin eroaa ensin.

ap

Vierailija
53/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen et toi taivaslaulu kirja oli älyttömän tylsä:) vl muttei ap

Vierailija
54/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Jumala auttaisi minua? Olen rukoillut vuosia, mutta tilanteeni menee kokoajan huonompaan suuntaan.

Vierailija
55/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko kuunnella menevämpää musiikkia kuin Siionin virsiä tai klassista?

Vierailija
56/56 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotte samaan kirkkoon kuuluvia epäuskoisiksi jos kerran itsekkin kuulutte tähän epäuskoisten kirkkoon?