Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka puhuvat huippuhiljaa?

Vierailija
27.02.2022 |

Minä tunnen yhden, ja jos on hälyä, hän ei yhtään korota ääntään, vaan puhuu edelleen huippuhiljaa. Minä en silloin oikeastaan kuule paljoakaan, mitä hän sanoo. En vain kehtaa sanoa, että voisitko puhua vähän kovempaa.

Tiedättekö ilmiön? Huomautatteko asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kailottajan vastakohta: ei niin asiaa -tyyppi.

Vierailija
2/3 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttö tuli taannoin harratuksessa vastaan, sen lisäksi että puhui hiljaa, puheesta ei saanut juuri mitään selvää. Aika erikoista kun väitti, ettei saanut työpaikalla käydä vessassa, eli jos tuo on totta, joku muu työllistetty kiusasi häntä tai sitten ei ollut uskaltanut, mutta oli sanonut noin, kun se vessa oli vähän epämiellyttävä siinä paikassa. Oli sellainen paikka, missä oli työllistettyjä ja muut tietämäni ennen ja jälkeen siellä olleet sanoivat, että ei ole työnantaja koskaan sellaista sanonut - itsekään en pidä ko. paikkaa hyvänä, mutta ei siellä sentään tyranneja ole.  Tää aikoi hakea alalle, missä pitää olla ihmisten kanssa tekemisissä, tuntui aika oudolta ratkaisulta.  En tiedä pääsikö, ei ole oltu tekemisissä kun en ole enää samassa harrastuksessa mukana.  Joku trauma taustalla, uskoisin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yks tuttu, jonka puhetta ei aina kuule. No minä tietenkin kysyn, että mitä sanoit, niin tämä hyväkäs ei usein vastaa tuohon. Ei siis pyydettäessä suostu toistamaan sanomaansa.

Olen hänelle sitten sanonut, etten yhtään tiedä mitä hän sanoi, kun en kuullut. Ja siitä olen jatkanut juttua mieleni mukaan.

Raivostuttava tilanne, joka tuntuu kiusaamiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan