Vinkkejä nettideittailuun, väsynyt toistamaan itseäni
Juttelen mielellään ihmisten kanssa, mutta en jaksaisi millään käydä samoja asioita läpi sataan kertaan eri miesten kanssa. Olen netissäkin ulkomaisella deittisivustolla ja siellä tulee ihan jatkuvasti niitä "hi. how are you"-kysymyksiä. Ymmärrän että se on small talkia, mutta mulla ei vaan enää ole mitään mielenkiintoa jatkaa keskustelua tuota kun niitä on saanut sen 10 päivässä.
En haluaisi olla kamala bitch ja jättää vastaamatta, mutta en vaan jaksaisi käydä samoja asioita läpi monta kertaa viikossa. Onko kellään mitään ratkaisua tähän? Haluaisin kuitenkin tutustua näihin miehiin ja tietää mitä ne on miehiään.
N27
Kommentit (3)
Alkuhöpötyksen jälkeen pyydä miestä kertomaan itsestään. Ne jotka jaksaa kirjoittaa itsestään pitkästi, on tosissaan. Kirjoita itsestäsi vastaava teksti ja kopioi se pienin muutoksin niille kiinnostaville. Ja kirjoita profiilitekstisi perusteellisesti jotta saat yhteyden ottoja vain niiltä sopivimmilta. Itse suosin nopeaa tapaamista kiinnostavien kanssa ja haluan tietää pian onko kemiaa vai ei. Näin löysin puolessa vuodessa sen helmen ja nyt täysillä rakastunut.
Minulla sama. Eikä se koskee vain nettideittailua (en ole koskaan kokeillut), mutta ihan oikeaa elämää (hassusti sanottu :)
En jaksa sitä samaa litaniaa missä pitäisi puhua itsestä aina ne samat asiat.. Jotenkin väsynyt siihen toistoon ja siihen että vastapuoli osoittautuu epäkiinnostavaksi tai pinnalliseksi tms jo pikaisen juttelun jälkeen. Samalla kuitenkin olisi kivaa tavata joku mukava ja "henkinen" ihminen. No, elämä on ja vaikka mulla eri ole AP; lle mitään neuvoja niin itsellä ehkä se auttaa suhtautumaan että kyllä se sopiva vielä tulee vastaan kun eri liikaa yritä.
-miesihminen
Älä vastaa. Itse vastaan vain niille jotka keksii aloitukseen muutakin kuin nää perinteiset "moi mitä kuuluu".