Palstan miehet: Mikä on vaimossasi hoteinta?
kysyn nimenomaan vakiintuneessa, pidemmässä suhteessa olevilta.
Kommentit (60)
Ex oli tosi kuuma pakkaus. Ajo mm. kolme pikku peltikolaria puoleenvuoteen. Hän totesi kylmän viileästi että auto on liian pitkä ja hän haluaa lyhyemmän. No vaihdettiin sitten lyhyempään (ihan normi pikkuauto se edellinenkin oli). Muutenkin upea ilmestys ja mikään logiikka ei toiminut ikinä niin kuin itse ajattelin. Eli onnea seuraavalle sulholle, sulla tulee olemaan "time of your life"
Ei mikään. Enää. Naapurin vaimossa sen sijaan monikin asia.
Pitkät tummat hiukset ja silmälasit.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:11"]Ex oli tosi kuuma pakkaus. Ajo mm. kolme pikku peltikolaria puoleenvuoteen. Hän totesi kylmän viileästi että auto on liian pitkä ja hän haluaa lyhyemmän. No vaihdettiin sitten lyhyempään (ihan normi pikkuauto se edellinenkin oli). Muutenkin upea ilmestys ja mikään logiikka ei toiminut ikinä niin kuin itse ajattelin. Eli onnea seuraavalle sulholle, sulla tulee olemaan "time of your life"
[/quote]
Kaverin akka kaukana ruuudinkeksijästä. Lisäsi bensaa öljytikkuaukkoon ja hetkeä myöhemmin kone alkoi savuamaan ja leikkasi kiinni .
Se, että hänellä ei ole ollut paljoa seksikumppaneita ennen minua. Ihanaa, kun tietää olevansa monissa asioissa ainoa, joka on saanut tehdä hänelle niin. Se tekee asioista niin arvokkaita, kun tuntee olevansa jotain muuta kuin kuka tahansa.
Samoin tunnen myös ei-seksiin liittyvistä asioista, kuten lapsista ja avioliitosta. Ihanaa, kun on olemassa asioita, jotka ovat vain meidän yhteisiämme, jotka olemme kokeneet yhdessä ensimmäistä kertaa. Näihin aarteisiin eivät ole muut päässeet koskaan osille! :)
Koko paketti ja se että muidenkin miesten katseet hakeutuu vaimooni, ja tieto siitä että se on yksin mun :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:11"]
Lypsävä oravapillu.
[/quote]
Millainen on oravapillu?
Siis miks on huono juttu, jos miesten mielestä naisessaan on parasta tissit tai pillu? Onko jotenkin ylevämpää kun naiset sanoo "käsivarret", "takapuoli" tai "silmät"? Ihan samasta seksuaalivalinnasta kyse.
Vaimoni kauniit ja hyvänkokoiset rinnat ovat parhaat ystäväni.
Mustat hiukset ja eteläamerikkalainen tumma hipiä, joka vienosti tuoksuu keittiön ruoanlaitolle (mausteet ja paistinkäryt).
Niska, jota on kiva pussata ja kevyesti purra.
Nämä kaikkiko miesten kirjoittamia?? :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:00"]Nämä kaikkiko miesten kirjoittamia?? :D
[/quote] Miksei olis?
Puolison kaverin tissit...ehkä siksi, kun auliisti esittelee usein meillä. Pari kertaa runkannut ajatellenhäntä yksin ollessa..
Tissit ja pillu, muuten on ihan perseestä koko pihtari akka.