Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon äärettömästä nolotuksen tunteesta

Vierailija
19.07.2015 |

Niin, siis miten päästä eroon äärettömästä nolotuksen ja häpeän tunteesta, kun on mokannut ja nolannut itsensä aivan läpeensä useamman ihmisen edessä. En siis ole tehnyt sinällään mitään väärää tai pahaa, totaalisen arviointivirheen vaan eräässä tilanteessa, ja voisin painua maan alle..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä kaikki mokaa joskus :)
Me kaikki ollaan kuolevaisia ja erehtyväisiä. Noin minä koitan ajatella jos ahdistaa joku moka....

Vierailija
2/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli sen lisäksi, että mua nolottaa aivan järkyttävästi, niin mahdollisesti myös pilasin meidän kaverisuhteen. :( -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan toi nyt toki aika järkkynoloa.. Hehe, kiitos illan nauruista.. :---D

Vierailija
4/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Tuota nyt ei kannata nolostella!

Ihan avoimesti vaan sanot kavereille, että tulkitsit kaveria nähtävästi vain väärin. Pyydä anteeksi vielä mieheltä ja juttu on sulla selvä. Ei tuollaisesta saa ystävyyssuhde mennä rikki. Ihmisiä ollaan ja tehdään koko ajan arviointia ihmisistä ja peilataan toimintaa sen mukaan.

Vierailija
5/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos anot 5 & 8! Jotenkin menimme molemmat niin puihin, et tästä "välikohtauksesta" ei koko loppuillan aikana enää puhuttu.. -Ap

Vierailija
6/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, tuosta syntyi vain hauska tarina muisteltavaksi kiikkustuolissa ja vähän ennen sitäkin, minulle on sattunut paljon, paljon nolompia ja häpeällisempiä asioita

Vierailija
7/9 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto syynä, kehitä sitä.

Vierailija
8/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooooo näin lyhykäisyydessään tämän pienen "arviointivirheen" vuoksi suutelin erästä kaveripoikaani suoraan suulle hänen (naispuolisten) ystäviensä edessä.. Hän oli heittänyt koko illan sensuuntaista läppää, että meillä olisi jotain juttua, vaikka ollaan aina oltu pelkästään friendzonella. No hänen käytöksensä muistakin "merkeistä" fiksuna naisena päättelin sitten, että hän haluaisi minun jostakin syystä esittävän tyttöystäväänsä jollekin näistä leideistä. No, kun hän seuraavan kerran kumartui puoleeni jonkun jutun vuoksi, suutelin häntä suoraan suulle. Jäbän pakokauhuisen järkyttyneestä ilmeestä ja liikkumattomista lahnahuulista tajusin välittömästi puuhaan alettuani, että olin ilmeisesti tehnyt melkoisen virhearvioinnin.. Menin aivan hämilleni, ja pusun jälkeen en saanut sanotuksi mitään, lopetin vain, koko huoneeseen laskeutui jäätävä hiljaisuus, ja kaikki katsoivat minua hieman yllättyneinä.. Ei liene tarvinne edes mainita, että tää kaveripoika oli koko loppuillan jotenkin melko etäinen mua kohtaan (ylläri!).. Eikö normaalilla itsetunnolla varustettua ihmistä muka nolota tällaisen munauksen jälkeen? -Ap

Vierailija
9/9 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Olimme kaikki tilanteessa täysin selvinpäin, eli tämä muistetaan.. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä