Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhdyin suhteeseen viiskymppisen haalariäijän kanssa.

Vierailija
19.07.2015 |

Olen itse 22 v. yliopisto-opiskelija. Tavattin ostarin baarissa perjantai-iltana ja menin äijän kämpille. Tulin just kotiin, oli kiva viikonloppu. Meen sen luokse taas tiistai-iltana, lupasi loimuttaa lohta ja ostaa valkkaria. Kysyttävää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:13"]Olen itse 22 v. yliopisto-opiskelija. Tavattin ostarin baarissa perjantai-iltana ja menin äijän kämpille. Tulin just kotiin, oli kiva viikonloppu. Meen sen luokse taas tiistai-iltana, lupasi loimuttaa lohta ja ostaa valkkaria. Kysyttävää?
[/quote]
Mihin se sen notskin pykää? Parvekkeelle vai olkkaariin?
[/quote]
Kunnon duunariäijät on byggannu talon hartiapankilla. Omalke tontille. Niin siistii et mä vaan vikisen. Ap

Vierailija
22/29 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on haalariduunarimies, joka ei seuraa formuloita eikä ralleja, on enemmän kiinnostunut maailmanpolitiikasta ja katsoo telkkarista mieluiten vaan historiallisia dokumentteja - ellen sitten minä, 10 v nuorempi akateeminen nainen ole ominut kaukosäädintä ja katsele jotain hömppää. Eipäs siis yleistetä, duunaritkin voi olla ihan erilaisia ihmisiä. Onnea siis AP:n ja haalarimiehen suhteeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jonkun fantasia. Mullakin vähän samaa, vaikka en nyt oikeasti ton ikäistä kattelis. Duunaria kattellut kyllä jo toistakymmentä vuotta että kai sekin tosta tietty ukkoontuu vähitellen.

Vierailija
24/29 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:54"]Mulla on haalariduunarimies, joka ei seuraa formuloita eikä ralleja, on enemmän kiinnostunut maailmanpolitiikasta ja katsoo telkkarista mieluiten vaan historiallisia dokumentteja - ellen sitten minä, 10 v nuorempi akateeminen nainen ole ominut kaukosäädintä ja katsele jotain hömppää. Eipäs siis yleistetä, duunaritkin voi olla ihan erilaisia ihmisiä. Onnea siis AP:n ja haalarimiehen suhteeseen!
[/quote]
Ihanaa kiitos! Mä oon niin myyty! Ap

Vierailija
25/29 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö Harry Potterilta?

Vierailija
26/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:55"]Tää on jonkun fantasia. Mullakin vähän samaa, vaikka en nyt oikeasti ton ikäistä kattelis. Duunaria kattellut kyllä jo toistakymmentä vuotta että kai sekin tosta tietty ukkoontuu vähitellen.
[/quote]
Ehkä ja toivottavasti tää on mun fantasiakin. Menin vaan baariin mun kaverin kanssa ja tää mies oli siellä ja tuli jutteleen ja 5 minsaa niin mä olin et jos tää kysyy mukaan niin mä lähden. iik! Ap

Vierailija
27/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:13"]Olen itse 22 v. yliopisto-opiskelija. Tavattin ostarin baarissa perjantai-iltana ja menin äijän kämpille. Tulin just kotiin, oli kiva viikonloppu. Meen sen luokse taas tiistai-iltana, lupasi loimuttaa lohta ja ostaa valkkaria. Kysyttävää?
[/quote]
Mihin se sen notskin pykää? Parvekkeelle vai olkkaariin?
[/quote]
Kunnon duunariäijät on byggannu talon hartiapankilla. Omalke tontille. Niin siistii et mä vaan vikisen. Ap
[/quote]
Juu juu. Sen asunnosta puhuit aiemmin.

Vierailija
28/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:38"]Kiihottaa tuntea itsensä yläluokkaiseksi prinsessaksi joja alentuu duunarimiehelle? Oikeasti voit opintojesi jälkeen olla työtön sossun tuilla eläjä ja tuo duunari edelleen tienaa kohtuullisen varmasti ja lainat on maksettu ennen eläkettä. 
[/quote] No onpa kyyninen näkemys. Itse haaveilen haalarimiehestä, enkä millään tavalla tunne alentuvani vaikka akateeminen olenkin. Minua ei yliopiston rillipäiset nörtit ja hipsteripojat kiinnosta. Tosin haalarimiehenkin pitää olla fiksu ja ajankohtaisia asioita seuraava.
[/quote]
Seuraa ne formulaa ja Jyväskylän rallia
[/quote] No parempi seuratakin ralleja, kun Jyväskylässä asun! Rallien seuraamattomuus kertoisi melkoisesta kotipaikkarakkauden puutteesta :)

Vierailija
29/29 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:59"]Näytätkö Harry Potterilta?
[/quote]
Joo enkä ole lukenut niitä kirjojakaan. Ap