Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku järjestää virallisen rahakeräyksen Puolustusvoimille?

Vierailija
26.02.2022 |

Saaatais hankittua vaikka tositilanteessa kansalaisille jaettavaa välineistöä. Ei tarvitse mahdollisessa vaarapaikassa sitten ihmetellä, mistä tarvikkeet, jos kukaan ei myy.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan!

Vierailija
2/11 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä kerätään reippaasti veroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verot jaellaan muille maille. Tämä keräys tulisi puhtaasti omaan käyttöön.

Vierailija
4/11 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolustusvoimat hankkisi ohjustentorjuntajärjestelmiä, lisää ilmatorjuntaohjuksia sekä mahdollisesti kansalaiset saisivat luvan hankkia haluamaansa aseistusta maanpuolustuskäyttöön omarahoituksella niin tämä olisi erittäin hyvä juttu. Nyt en pysty esim. itse ostamaan koska Suomen aselait ovat niin rajoittavia, pitäisi olla vuosia ampumaseuran jäsenenä yms. toiminnassa mukana jos aikoisi jotain järkevää reserviläiskivääriä edes hankkia. Olen valmis ilmoittamaan aseen puolustusvoimien rekisteriin kyllä kunhan saan pitää, säilyttää ja harjoitella sillä itse.

Vierailija
5/11 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo käynnissä, sen nimion verotus.

Vierailija
6/11 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisodassa kerättiin kultaa kansalaisilta lentokoneita varten.

Vierailija
7/11 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolustusvoimat hankkisi ohjustentorjuntajärjestelmiä, lisää ilmatorjuntaohjuksia sekä mahdollisesti kansalaiset saisivat luvan hankkia haluamaansa aseistusta maanpuolustuskäyttöön omarahoituksella niin tämä olisi erittäin hyvä juttu. Nyt en pysty esim. itse ostamaan koska Suomen aselait ovat niin rajoittavia, pitäisi olla vuosia ampumaseuran jäsenenä yms. toiminnassa mukana jos aikoisi jotain järkevää reserviläiskivääriä edes hankkia. Olen valmis ilmoittamaan aseen puolustusvoimien rekisteriin kyllä kunhan saan pitää, säilyttää ja harjoitella sillä itse.

No mikä tässä on vialla kun piti alapeukuttaa?

Vierailija
8/11 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut puolustusmäärärahoista? Perehdypä tähän, niin ei tarvi laittaa torilla kolehtia kiertämään.

Vierailija
9/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tämän nyt aikaan, niin asevarustus ei olisi pelkästään määrärahoista kiinni?

Vierailija
10/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kerätään, mutta ne menee muihin tärkeämpiin juttuihin (kuin armeija, poliisi, terveydenhuolto, koulut, tieverkon ylläpito yms.).

Meillä ei ole enää edes antaa kaikille sotilaillemme rynnäkkökivääriä. Tuota on hämätty pienentämällä armeijan kokoa, että näyttäisi edes hieman paremmalta.

Meiltä puuttuu myös kokonaan yli 10km ilmatorjunta, ballistiset ohjukset yms. mitä meillä pitäisi olla.

Ainoa positiivinen asia ovat ne rakentinheitinalustoilta ammuttavat 400km kantamalla olevat ohjukset, JOS niitä joskus saadaan USAlta. Aiemmin eivät myyneet, nyt pitäisi olla kaupat sovittuna. Ne on ainoa ase, jolla me voidaan vaikuttaa Venäjän kohteisiin - tukikohtiin, lentokenttiin, Pietariin yms..

JOS kerättäisiin rahaa, joka oikeasti käytettäisiin vain ja ainoastaan meidän yhteiskunnan peruspalveluihin (armeija, poliisi, terveydenhuolto, koulut, tiestön kunnossapito), lahjoittaisin siihen mielelläni lisäveroina.

Vierailija
11/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräyksellä pitäis saada kukkasia, hasaa, sekä wuudstock-musiikkia jotta vois keskittyä rauhaan sekä rakkauteen!!! =)