Miten puhelimen voi päivittää ilman wifiä?
Mulla on netti, mutta puhelin ei suostu päivittymään sillä. Pitäis olla wifi. Mutta tää ei koskaan pyydä päivittää, jos oon wifi-alueella. Samsung.
Kommentit (12)
Mene kahvilaan tai kirjastoon, päivitä siellä. Ärsyttää tuo kun päivittäminen vaatii wifin. Ei ohjelmissa, mutta koneen päivityksissä. Ei mitään järkeä tosiaan.
Voit myös pyytää kaveria muodostaan verkon omasta kännystään tai tabletistaan.
Onko siinä optiota tyyliin Asetukset -> tietoja laittesta -> ohjelmistopäivitys -> vain wifi.. siitä ruksi pois
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:15"]Tarkoitatko, että puhelin (siis käyttöjärjestelmä) pitäisi päivittää? Vai puhelimessa olevat ohjelmat pitäisi päivittää?
[/quote]
Käyttöjärjestelmä. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"]Mene kahvilaan tai kirjastoon, päivitä siellä. Ärsyttää tuo kun päivittäminen vaatii wifin. Ei ohjelmissa, mutta koneen päivityksissä. Ei mitään järkeä tosiaan.
Voit myös pyytää kaveria muodostaan verkon omasta kännystään tai tabletistaan.
[/quote]
En voi päivittää sitä, milloin haluan. Se herjaus katoaa aina jonkin ajan kuluttua. Eikä sitä voi kaivaa puhelimen asetuksista. Yritetty on. En kesken työpäivän voi juosta kahvilaan. Tai vaikka yöllä. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"]Onko siinä optiota tyyliin Asetukset -> tietoja laittesta -> ohjelmistopäivitys -> vain wifi.. siitä ruksi pois
[/quote]
KIITOS! Ap
Ohjelmistopäivitys löytyy pienoisohjelmavalikosta siis ainakin androidilla...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:15"]Tarkoitatko, että puhelin (siis käyttöjärjestelmä) pitäisi päivittää? Vai puhelimessa olevat ohjelmat pitäisi päivittää? [/quote] Käyttöjärjestelmä. Ap
[/quote]
Lataa tietokoneellesi Kies ja sitten liitä puhelin kaapelilla tietsikkaan ja päivitä käyttis.
Ai niin se kies oli myös...terv. ei ap
Miten se sen paremmin päivittyisi toisen puhelimen kautta? Sama tietomäärä se vain siihenkin puhelimeen tulee luultavasti.
.
Ainakin ohjelma Hayday vaatii wifi-päivityksen sen takia, että.tietomäärä on niin suuri.
Mulla uuden päivityksen myötä vaihtuivat kuvakkeet eri näköisiksi ja kello kin vaihtoi paikkaa ja kamera toimii erilailla. Onkos tää ihan normaalia?
Swägä kirjoitti:
Mulla uuden päivityksen myötä vaihtuivat kuvakkeet eri näköisiksi ja kello kin vaihtoi paikkaa ja kamera toimii erilailla. Onkos tää ihan normaalia?
Se on todella ärsyttävää. Mulla sama juttu, joten lienee normaalia. Kellään tietoa, miksi?
Tarkoitatko, että puhelin (siis käyttöjärjestelmä) pitäisi päivittää? Vai puhelimessa olevat ohjelmat pitäisi päivittää?