Hyttysenpistos kutiaa jo toista päivää.
Ei auta hydrocortison, antihistamiini eikä etono. Mikä avuksi, tässä tulee kohta hulluksi? Onko hyviä vinkkejä?
Kommentit (14)
Kastele pyyhe kylmällä vedellä ja kääri kutisevan kohdan ympärille.
On teillä perkele vaikeita toimenpiteitä. Miten ois raakaa viinaa paperiin ja sillä pyyhkäsee puremaa tai partavedellä. Toimii muutamassa minuutissa
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:40"]Ei auta hydrocortison, antihistamiini eikä etono. Mikä avuksi, tässä tulee kohta hulluksi? Onko hyviä vinkkejä?
[/quote]
Voi jumalaua en saaaatana kestä teitä. OLEN ALLERGINEN NOILLE VERENIMIJÖILLE, että valittakaappa 2pvä kutiavasta. Vaikka lääkkeet ottaisin nii kutiaa vielä 2vko päästä ja turvonnu ku talipallo
Yksi hyttysen pisto ja hydrokortisoonia ja paria (eri?) antihistamiinia? Hulluksi tulee? Ei ole todellista.....
Ei ihme että nykyään sairastetaan niin paljon ku sääsken pistoihinki tungetaan kortisoonia. Hohhoijaa.
Kyllä se ajan kanssa lakkaa. Mulla kutisee yleensä n. kaksi viikkoa.
Pantyson lienee oikeampi apu tuohon kuin kortisoni.
Pistos :D Hyttysiltä saa ilmasia botox-pistoksia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:42"]
[/quote]
Eikös siinäkin ole kortisonia?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:42"]
[/quote]
Eikös siinäkin ole kortisonia?
[/quote]
Muun muassa, auttaa kuitenkin tuontyyppiseen kutinaan paremmin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:41"]
Kyllä se ajan kanssa lakkaa. Mulla kutisee yleensä n. kaksi viikkoa.
[/quote]Heh, mulla alkaa hyttysenpisto kutista vasta kaksi viikkoa siitä kun olen sen saanut. Sitä jatkuu sitten vaikka puoli vuotta, ellen raavi auki.
Raaka peruna. Toimii mulla yhtä hyvin kuin kortisonivoidekin.