Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaipaan kaveria mutta en kestä ihmisiä

Vierailija
19.07.2015 |

En jaksa olla sosiaalinen mutta olisi kiva 'olla ihanien ihmisten kanssa'

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:16"]

Ihania kirjoituksia! Koiraa olen miettinyt monta vuotta, en vain tiedä olenko koiraihminen, ne kaikki pissatusreissut ym(kerrostalo) Oletteko kaikki vastanneet introverttejä? Ap

[/quote]

Olemme, kaikki

Vierailija
22/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tajuta mitä tarkoitatte. Minua ahdistaa liian läheinen ystävyys, mutta olisi kiva käydä kahvilla, teatterissa yms. mutta ei liian usein. Joku reissu voisi joskus mennä, mutta ei liian pitkä ja sielläkään ei saisi koko ajan olla paita ja peppu. Tykkään myös olla tapahtumissa ja viihdyn mainiosti kun saan mennä oman mieleni mukaan, mutta joskus olisi kiva pysähtyä jonkun kanssa. Veljen kanssa tämä toimii, kumpikin menee oman mieltymyksen mukaan, jotain käydään katsomassa mikä molempia kiinnostaa samaankin aikaan, mutta muuten omaan tahtiin ja sitten sovitaan kahvit johonkin, esim. kirjamessuilla mulla oli veli tällaisena seurana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi samanlainen tapaus Seinäjoen seudulta. Ikää 40+ ja olen kiva ja luotettava tyyppi, minulle on vain työlästä ylläpitää ihmissuhteita kun olen niin mega-epäaloitteellinen. Ja vaikka ihmisten kanssa on kivaa, se on myös väsyttävää juuri täällä kuvatuilla tavoilla, joten mielellään pieninä annoksina :). Jos kaipaat seuraa erilaisiin juttuihin, pistä meiliä oraemilia@yahoo.com.

Vierailija
24/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Mulla ei ookkaan pahemmin ystäviä, kun kaikki tunkee heti niin iholle. Onneksi on mies, jonka kans voi olla ja tehä (tai olla olematta ja tekemättä) omana itsenään ja juurikin tuollain, kun nro22 veljensä kanssa :)

Vierailija
25/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Mulla on koira, se auttaa paljon. Mutta välillä olisi kiva käydä keskusteluita oikean ihmisen kanssa. Täällä netissä keskustelu onneksi onnistuu, vaikka sehän ei tietenkään ole sama kuin oikean ihmisen kanssa käyty keskustelu. 

Mulla on elämässäni ollut kolme "sielunsiskoa", ja ne kaikki ovat hylänneet mut kun alkoivat seurustelemaan (itse seurustelin vuosia sinä aikana kun olimme ystäviä, eikä mielestäni seurustelu ollut koskaan mikään ongelma, mulle ystävät olivat aina etusijalla). Ehkäpä siksi en enää kertakaikkiaan uskalla alkaa kaveeraamaan naisten kanssa, satuttaa vain liikaa koska itse laitan aina ystävät ykkössijalle ja tekisin heidän puolestaan ihan mitä vain... Sitten kun itse on panostanut ihan älyttömästi niin on kiva tietää, etten olekaan minkään arvoinen, jee.

Vierailija
26/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:43"]

Täällä yksi samanlainen tapaus Seinäjoen seudulta. Ikää 40+ ja olen kiva ja luotettava tyyppi, minulle on vain työlästä ylläpitää ihmissuhteita kun olen niin mega-epäaloitteellinen. Ja vaikka ihmisten kanssa on kivaa, se on myös väsyttävää juuri täällä kuvatuilla tavoilla, joten mielellään pieninä annoksina :). Jos kaipaat seuraa erilaisiin juttuihin, pistä meiliä oraemilia@yahoo.com.

[/quote]

Mä olen tästä 90 km päästä, mutta sitten kun löytyy joku joka olisi samanlainen, alan jänistää. Ikää on n. 10 vuotta enemmän. 

Vierailija
27/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Mä olen tästä 90 km päästä, mutta sitten kun löytyy joku joka olisi samanlainen, alan jänistää. Ikää on n. 10 vuotta enemmän. 

[/quote]

No mut sehän kuulostaa hyvältä. Laita vaan rohkeasti meiliä tulemaan. Kiinnostaako leffat? Minä tykkäisin käydä katsomassa esim. Jurassic World tai Terminator, maku on teini näitten leffojen suhteen, nostalgiaa. Jos tykkäisit käydä kahvilla ja lähteä mukaan niin voitais sopia jonnekin ensi tai seuraavalle viikolle. Laita meiliä jos kiinnostaa!

Vierailija
28/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... Haluaisin jotenkin että mulla olisi laaja ystäväpiiri ( huom kuvitteellinen), jonka kanssa tapailtaisiin ja käytäisiin teatterissa, leffassa, pidettäisiin päivällisiä, tapailtaisiin aina vappuna ja juhannuksena ja uutena vuotena. Ja oikeasti en halua sitä yhtään..... Ajatuskin jostain yhteisestä lomanvietosta tms. saa ihon kananlihalle ja jaksan tavata muutamia ystäviäni silloin tällöin. Stressaannun tapaamisista etukäteen ja varsinkin jos tavataan minun luonani, niin kaiken pitää olla tip Top. Ja sitten joku kuvitelma mun päässäni näkee mut seurapiiri henkilönä kutsumassa ihmisiä meille illalliselle jne. varmaan jostain naistenlehdestä tempaistu fantasia, koska oikeasti en halua sitä yhtään. Tai jakautunut persoona..... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän