Onko naisilla persekarvoja
Kommentit (84)
On. haluatko tulla sheivaamaan? Ne on niin vaikeet poistaa ja taas pitäisi....
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:21"]
Kyllä se karva on ihan luonnollista naisillakin. Ja siis kyllä naisilla kasvaa karvaa myös peppureijän kohdalla. Jotkut ajaa ne pois, toiset eivät.
[/quote]
Hyi vittu, miten joku kehtaa pitää perseereijässä karvoi? Etteks tajuu että paska jää niihin kiinni.
Siina vaiheessa kun tyttöystävän perse alkaa millään tavalla haisemaan muulta kuin mansikalta ja hunajalta niin se saa lähteä nukkumaan roskalaatikkoon!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:21"]
Kyllä se karva on ihan luonnollista naisillakin. Ja siis kyllä naisilla kasvaa karvaa myös peppureijän kohdalla. Jotkut ajaa ne pois, toiset eivät.
[/quote]
Hyi vittu, miten joku kehtaa pitää perseereijässä karvoi? Etteks tajuu että paska jää niihin kiinni.
[/quote]
Sehän kiihottaa vaan miehiä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:17"]
Aivan suunnattoman kuvottavaa, jos naisen perseereijän ympärillä on karvaa. Hyi vittu, se on sama kun nussisi miestä.
[/quote]
Sinähän sen näytät tietävän.
Ei ole. Ei myöskään peräaukkoa joten turha vongata.
No ei tietenkään. Naiset eivät myöskään käy paskalla, piereskele, tai röyhtäile.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:17"]Aivan suunnattoman kuvottavaa, jos naisen perseereijän ympärillä on karvaa. Hyi vittu, se on sama kun nussisi miestä.
[/quote]
Mun mielestä kyllä naiset ja miehet poikkeavat toisistaan muullakin tavalla kun sillä että kuinka monta karvaa sielä perseen ympärillä nyt kasvaa.
Hyi vittu miten kuvottavia ämmiä tää palsta täynnä. Mun muija sheivaa perseereijän ja näkee miten kaunis se on, tuoksuu kinuskilta eikä paskalle. Muija hoitaa sitä, toisin kun eräät. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:39"]Hyi vittu miten kuvottavia ämmiä tää palsta täynnä. Mun muija sheivaa perseereijän ja näkee miten kaunis se on, tuoksuu kinuskilta eikä paskalle. Muija hoitaa sitä, toisin kun eräät. Hyi helvetti.
[/quote] Miten sinä hoidat omaasi? Et mitenkään? miksi naisten pitäisi kestää miesten karvat ja huono hygienia?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:39"]Hyi vittu miten kuvottavia ämmiä tää palsta täynnä. Mun muija sheivaa perseereijän ja näkee miten kaunis se on, tuoksuu kinuskilta eikä paskalle. Muija hoitaa sitä, toisin kun eräät. Hyi helvetti.
[/quote]
Itse myös ajelen, mutta eihän me kaikki olla tänne synnytty miellyttämään sua.
Hetkinen... Miten ihmeessä minä päädyin tänne?
Itselläni ei ole, en ole muista naisista tietoinen. Miehelläni on hiukan karvoitusta, ei haittaa:)
Jos on pohjoisen ohuthiuksinen blondi, niin ei niitä karvoja sitten huomaa paljon missään. Jos on paksut ja/tai tummat hiukset, niin ihokarvatkin tietty kasvaa voimakkaampina. Esim. perseessä. Lisäksi on kaikkia poikkeuksia. Jos on tosi vaalea mies, ei silläkään välttämättä paljon mitään ihokarvoja ole.
Musta on oikeastaan kivempi, kun siellä on vähän karvoja. Voi pieraista hiljaa tarvittaessa, eikä hiki tai ruumineritteet valu peppuvakoa pitkin suuntaan eikä toiseen. Joskus ajelen peräpuolen ja sitten tuntuu oudolta. Kannikat liimautuu toisiinsa, pierut poksahtelee ja seksissäkin on koko peppuvako märkä. Yh. Niillä karvoilla on selkeästi tarkoitus. Kannattaa pitää ruokavalio kunnossa, niin kakka ei ole liisteriä.
Vaaleita ihokarvoja joo ja peräreijän ympärillä vähän tummia karvoja. En aja, kun ei kukaan sinne ole menossa ja ajamisen jälkeen sänki kutittaa. Ei kiinnosta miltä näyttää.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:53"]
Vaaleita ihokarvoja joo ja peräreijän ympärillä vähän tummia karvoja. En aja, kun ei kukaan sinne ole menossa ja ajamisen jälkeen sänki kutittaa. Ei kiinnosta miltä näyttää.
[/quote]
Ei yksikään mies halua nuolla karvaista perseereikää. Hyvin hoidetun naisen perseereikä on karvaton ja vaalea, tuksukin ihan eri kun paskaperseillä.
Olen luonnostani tumma, ja kyllä, myös peppuvakoon ja reiän ympärille kasvaa karvaa. Kakkaa niihin ei jää, pesen aina peppuni koska se on muutenkin hygieenisempää kuin pelkkä paperilla pyyhkiminen. Välillä innostun sheivailemaan myös sieltä, eikä ihokaan siitä ärsyynny, mutta mutta. Se kutina mikä seuraa siitä kun sänki alkaa kasvaa on helvetillinen. Siksi annan pääsääntöisesti peppukarvojen olla. Sokerointiin en lähde millekään kosmetologille pyllistelemään, olkoon karvat!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:53"]
[/quote]
Ei yksikään mies halua nuolla karvaista perseereikää. Hyvin hoidetun naisen perseereikä on karvaton ja vaalea, tuksukin ihan eri kun paskaperseillä.
[/quote] Minä ajelen persereikäni silloin kun muistan, mutta en edes halua sitä nuoltavan.