onko tämä psykoosia vai mitä tämä on
Oireenkuvani
väsymys jatkuvaa tai ei saa unta
amulla herätessäni mietin että voi ei minkälaista elämäni on
ahdistun julkisilla paikoilla
itken koko ajan
mietin asioita mitkä ovat menneet väärin
tuntuu että missään ei ole järkeä
Kommentit (19)
No ei todellakaan ole psykoosia tai skitsofreniaa, hei haloo.
mitä sitten tämä on:DDD olen huolestunut;SSS
Nuoruutta, maailmantuskaa, ryypiskelyn jälkeistä endorfiinivajetta, vetelyyttä.
Niin ja olen siis alle 30 vuotias niin ei ole ikäkriisistä kyse.
Kuulostaa masennukselta, ei psykoottisuudelta, jossa keskeisempää on musta todellisuudentajun hämärtyminen. Pitkään jatkuva unettomuus tai vähäunisuus aiheuttaa masennuksen kaltaisia oireita, joten hoida se ensin vaikka lääkärin avulla kuntoon ja katso sitten uudestaan. Aivot ovat komentokeskus, ja jos se ei saa lepoa, ajatukset alkavat kiertää ahdistunutta kehää, tunteita ei voi hallita ja kaikki vaikuttaa toivottomalta jne... Mutta ennen kaikkea hae apua. Sinun ei tarvitse kestää yksin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:51"]
Niin ja olen siis alle 30 vuotias niin ei ole ikäkriisistä kyse.
[/quote]
Onhan. Kolmenkympin kriisi nimenomaan.
Kuulostaa ihan normi päivältä. Paitsi tuo itkeminen. Jotain suomessa on perustavasti pielessä kun 700 000 syö mielialalääkkeitä.
en halua hoitoa!! en halua että minut taaas pakkolääkitään!!! viimeksi yritin tappaa itseni kun minut lääkittiin mielialalääkkeillä kun olin niin itsevarmuuden vallassa!!!!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:01"]
en halua hoitoa!! en halua että minut taaas pakkolääkitään!!! viimeksi yritin tappaa itseni kun minut lääkittiin mielialalääkkeillä kun olin niin itsevarmuuden vallassa!!!!
[/quote]
ei ne lääkket autakkaa
Lue lisää lääkärisivuja niin huomaat, että sulla on myös pari syöpää ja nivelrikko. Tuu sit vielä huoraamaan täältä huomioo, se yleensä auttaa vaivaan kuin vaivaan.
kuulostaa skitsofrenialta.