Miten torjua nainen asiallisesti?
Ei seurustella. Ei tapailla. Välillä ollaan töitten jälkeen nähty, annettu toisillemme lahjoja ja meillä on ollut ihan kivaa.
Mutta en halua, että tästä tulee mitään vakavaa tai edes kaverisuhdetta.
What do I do? Miten tämä tulisi hoitaa asiallisesti?
Kommentit (53)
Miksi ei edes kaverisuhdetta?
No, vastaus kysymykseen: ota etäisyyttä, ole torjuva, älä jutustele hänen kanssaan, älä vastaa viesteihin.
Sano että hän ansaitsee parempaa kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei edes kaverisuhdetta?
No, vastaus kysymykseen: ota etäisyyttä, ole torjuva, älä jutustele hänen kanssaan, älä vastaa viesteihin.
Ja entä sitten, jos hän kysyy, että miksi olet ollut hiljainen ja etäinen?
Mitä ihmeen lahjoja? Ei ei ei. Myöhäistä enää torjua. Miks ihmeessä olet antanut? Varsinkin jos ei ole kaveria etsimässä vaan suhdetta…
Vierailija kirjoitti:
Sano että hän ansaitsee parempaa kuin sinut.
Koen kylläkin olevan ihan hyvä. Ei se ihmisestä huonompaa tee, jos ei halua seurustella tai olla kaveri.
Ootte nähneet töiden jälkeen ja teillä on ollut kivaa? Seksisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen lahjoja? Ei ei ei. Myöhäistä enää torjua. Miks ihmeessä olet antanut? Varsinkin jos ei ole kaveria etsimässä vaan suhdetta…
Jaa.
Mistä tiedät et nainen haluaa enemmän? Miksi et olisi kaveri? FWB?
Vierailija kirjoitti:
Ootte nähneet töiden jälkeen ja teillä on ollut kivaa? Seksisuhde?
Ei.
Kerro että harrastat ihmislihan syöntiä, jättää varmaan rauhaan.
Sano "ei kiitos" tai "kiitos ei".
Kerran yhtäkään kunnon vastausta en saanut, niin mene toiselle foorumille.
Sanot vaan että olet homppeli ja että podet skitsofreniaa. "Nyt on viimeaikoina ollut hetero-Pertti sivupersoona voimissaan niin siksi mä olen sunkin kanssa jutellut..."
Juuri tämän vuoksi olen huono tapailemaan naisia, kun jättäminen on raastavaa. Toimiva on sanoa, että olet mukava ja kiva, mutta kun ei ole sitä keskinäistä kemiaa. Toimii hyvin, mutta p*skat fiilikset jää silti itselle.
Tämän takia ei pidä ikinä sekaantua työkavereihin. Jompi kumpi haluaa lopettaa ja tämä johtaa kiusallisiin tilanteisiin työyhteisössä.
Työkavereita ei panna.
Naapureita ei panna.
Sukulaisia ei panna.
Exiä ei panna.
Exän kavereita ei panna.
Tällä välttää monta harmia.
Miten ylipäänsä ihmiset torjuu naisen jos on vaikka varattu? Todella kiusallista varmastikin, koska mies kuulostaa helposti yli-itsevarmalta ja vähän kuin lyttäisi naisen kun torjuu naisen sanoen että oon varattu. Ja sitten nainen puhuu selän takana että vit mikä mulk ku.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yhtäkään kunnon vastausta en saanut, niin mene toiselle foorumille.
Olethan sä saanut vastauksia. Paras oli tuo, jossa kehotettiin kertomaan hälle.
Mikä se kunnon vastaus sitten olisi herralle ollut?
Nosto.