Olen töissä myyjänä, ja äsken
kysyin paperit eräältä tupakkaa ostavalta mieheltä. Näytti omiin silmiini korkeintaan 16-vuotiaalta.
No, tyyppi vähän naurahti, mutta näytti paperinsa. Ja mikä ikä sitten oikeasti olikaan: 35v.!!
Olen todella kummissani, ja nyt hekotan itsekseni vessassa. Ja minulla on siis ikää 19v., ja näytän reilusti kys. miestä vanhemmalta :D
Kommentit (10)
Siksihän Lidl mainostaa sitä, ettei koskaan voi tietää oikeaa ikää :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:33"]Tai sitten sillä oli lainahenkkarit? Kävikö mielessä edes?
[/quote]
Kuva näytti kyllä ihan mieheltä...
Ap
No mä kysyin kerran päälle nelikymppiseltä rouvalta henkkarit. Jee. Onneks otti huumorilla. Jotkut on pieniä ja nättejä koko ikänsä :) itseltäni kysytään alkossa aina henkkarit (36v) vaikka en niin pieni omasta mielestä olekaan.
Mä oon samanikänen kun sä ap ja multa harvemmin kysytään alkossa henkkareita. Näytän ehkä 25 vuotiaalta ja baarissa naiset erehtyneet usein.
Jouduin kerran kysymään henkkarit naiselta, joka näytti ainakin 45-vuotiaalta. Yllätys oli suuri kun nainen paljastui 25-vuotiaaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:00"]XD
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:33"]Tai sitten sillä oli lainahenkkarit? Kävikö mielessä edes?
[/quote]
Kuva näytti kyllä ihan mieheltä...
Ap
[/quote]
Ai sekö riittää että kuvassa ei ollut nainen?
Tai sitten sillä oli lainahenkkarit? Kävikö mielessä edes?