Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä pettää vaimoansa

Vierailija
19.07.2015 |

Pakko vaan purkautua johonkin kun olen tätä asiaa 2 vuotta pyöritellyt omassa mielessäni sanomatta kenellekään mitään. Eli mun isä on viiskymppinen, ikäisekseen komea ja varmasti ulkoisesti miellyttää moniakin naisia. Hän on ollut nykyisen vaimonsa kanssa yhdessä reilu 10 vuotta ja heillä on ala-asteikäinen lapsi. Pari vuotta sitten eräs isäni kaveri (olin heillä kesätöissä) sanoi mulle kahvipöydässä ihan naureskellen, että "tietäisit vaan millanen sonni isäs on". Siitä lähtien toi asia on painanut mun mieltä. En vois ikinä uskoa omasta isästäni mitään sellaista, koska hän on kaikinpuolin loistava ja rakastava isä joka viikottain muistaa kertoa rakastavansa myös meitä lapsia, jotka ollaan muutettu kotoa jo pois. Mutta sitten kun mietin millainen parisuhde heillä on, niin todellisuus iskee vastaan: eivät tee ikinä yhdessä mitään, isän vaimolla ei ole kavereita eikä hän sellaisia edes halua, eivät voi käydä nykyään enää yhdessä edes saunassa ja en usko (en toki voi tietää) että seksielämääkään olisi ollut enää vuosiin.

No eilen isä oli kaverinsa viiskymppisillä (miesten juhlat, vaimoja ei oltu edes kutsuttu). Minä taas olin viettämässä iltaa kavereideni kanssa (kaikki ollaan parikymppisiä). Osa minun kavereistani on isän kavereiden lapsia joten piirit on pienet. Siinä sitten iltaa istuessa jotenkin puhe kääntyi siihen että isäni olisi pettänyt useinkin vaimoansa. Kukaan ei tätä siis suoraan sanonut mutta vihjailivat ja mulla oli todella typerä olo. Todella typerä olo sen takia että koko muu kaveriporukka näyttää tietävän tästä mutta en minä eikä varsinkaan isäni vaimo.

En aio kertoakaan tästä isäni vaimolle, sillä haluan että heidän lapsensa eli minun velipuoleni saa elää ydinperheessä. Lisäksi haluan että isäni elää parisuhteessa sillä tiedn että jos suhde katkeaa niin isältä lähtee mopo täysin käsistä. Tuntuu vain ihan hirveältä että oma isä tekee noin. Mua jopa nolottaa ja mietin että mitä kaikki ihmiset MUSTA ajattelee?! Vaikka tiedän että tää ei liity muhun millään tavalla mutta tuntuu pahalta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejaot ei näköjään puhelimella onnistu. Mutta joo piti vielä lisätä että totta kai surettaa myös isän vaimon puolesta tämä asia. -ap

Vierailija
2/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähes saman ikäinen kun sä ja en myöskään haluaisi kuulla omasta isästäni tollasia juttuja.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on miehiä

Vierailija
4/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä mene siihen väliin sotkemaan enää yhtään. Anna isäs tehdä mitä se haluaa ja hyväksy se.

Vierailija
5/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa muuta kuin että olen pahoillani, sekä sun että isäs vaimon ja sun velipuolen puolesta. Ehkä voit olla heidän tukena kun isäsi joskus vielä jää kiinni tai lähtee toisen matkaan.

Vierailija
6/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tilanne on sinulle kiusallinen. Lähimpien kaverien kanssa puhuisin ja vaatisin kertomaan mitä supisevat selän takana.

Tekisin isälle selväksi että tiedän hänen pettävän puolisoaan. Ilmeisesti äitisi ja isäsi liitto on pettämisen takia päättynyt ellei äitisi ole kuollut. Isäsi ilmeisesti luulee ettei kukaan tiedä puuhistaan. Miehet ovat usein varomattomia ja kärähtävät.

Pettäminen on kuin tauti ja sitä on vaikea lopettaa. Itsekin puolisoani pettäneenä tiedän näistä asioista paljon. Minulla oli puolisoni kanssa loistavan hyvää seksiä mutta olin kyltymätön. Toki sain tyydytyksen ja orgasmeja omassa parisuhteessani mutta seikkailunhalu oli kova ja halusin muitakin miehiä. Ei voimakkaat halut estä rakastamasta kumppaniaan ja lapsiaan.

Ihmiset ovat erilaisia ja minulla oli villikausi joka loppui vasta siihen että tajusin ettei näin voi jatkua ja tekoni ei ole oikein puolisoani kohtaan joka oli autuaan tietämätön puuhistani, harrastin sivusuhteitatein salaa. Erosin. Eron jälkeen oli sokka irti muutaman vuoden. Sitten rauhoitun ja menin uudelleen naimisiin.

Elämästäni saisi mielenkiintoisen kirjan.

Vierailija
7/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa isällesi suoraan, mitä hänestä puhutaan?

Vierailija
8/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Minun vanhempieni liitto ei päättynyt pettämisen vuoksi. Isäni ei tuolloin pettänyt äitiäni. Kun mun vanhemmat erosivat niin se oli isälle todella kova paikka. Olen kuullut että hän on kylillä sanonut että menetti elämänsä naisen. Eron jälkeen alkoi nämä naisseikkailut ja naiset vaihtuivat tiuhaan tahtiin. Sitten löysi nykyisen vaimonsa ja koko suku oli tästä huojentunut, koska uusi vaimo sai isän taas "raiteilleen" ja joka viikkoiset baarireissut miesten kanssa saivat jäädä. Sitä tässä mietinkin, että missä ja koska isäni pettää vaimoansa,koska käy nykyään n. 3x vuodessa baarissa.

En uskalla sanoa isälleni mitään, että tiedän tästä kuviosta. Meillä on niin mielettömän hyvät välit, että en halua että ne millään tavalla muuttuvat. Uskon että jos kertoisin hänelle tietäväni tästä niin se jollakin tavalla vaikuttaisi meidän väleihin. Nytkin on vaikea arvostaa häntä enää yhtä paljon vaikka hän minun mielestäni maailman paras isä onkin ja on aina ollut. Harmittaa vain että tekee yhden lapsensa äidille näin törkeästi.

En halua, että he eroavat :/ Isä jää tyhjän päälle sillä tiedän että hänen vaimonsa yrittäisi kaikin tavoin estää mm. tuon heidän yhteisen lapsensa tapaamiset jne. Lapset kuitenkin isälle aivan kaikki kaikessa..

Vierailija
9/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja seiskalle haluan vielä sanoa että ei isäni kuvittele ettei kukaan tuosta pettämisestä tiedä. Hänen kaverinsa tietävät ja ovat varmasti häneltä itseltään kuulleet. Myös nämä naimisissa olevat kaverit pertävät vaimojaan ja yhdess ilmeisesti salailevqt ja kuvittelevat, ettei tieto heidän kaveriporukastansa leviä mihinkään. On kuitenkin levinnyt... -ap

Vierailija
10/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa sekin että kun tuolla kylillä kävelen niin joku isän vosu saattaa hyvinkin kävellä vastaan ja miettiä että voi tuota raukkaa kun tietäisi millanen isänsä on.. Todella inhottavaa ja nolottavaa :/ -ap

Vierailija
11/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täss on nythyvä esimerkki pettäville keski-ikäisille joilla on aikuisia lapsia. Lapsetkin joutuvat häpeemään teidän takia :-/

Vierailija
12/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei isäsi silloin pettänyt kun tuli ero äidistäsi? Miksi ero tuli? Ellei pettämisen takia niin ehkä tämä toinen vaimo ei jostain syystä merkitse isällesi niin paljoa. Miehethän mielellään ovat naimisissa vaikka suhde ei olisi niin kummoinen, siitä on kuitenkin etunsa ja virkistäytymistä voi hakea muualta. Sinuna kertoisin kuitenkin isälle mitä tiedät, mutta en nykyiselle vaimolle. Sanoisin mitä kerroit täälläkin, miltä sinusta tuntuu ja tosiaan sen että ihmiset tietää ja on ajan kysymys milloin vaimokin saa tietää. Ellei sitten tiedä jo.

Vierailija
13/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:37"]Oletko varma ettei isäsi silloin pettänyt kun tuli ero äidistäsi? Miksi ero tuli? Ellei pettämisen takia niin ehkä tämä toinen vaimo ei jostain syystä merkitse isällesi niin paljoa. Miehethän mielellään ovat naimisissa vaikka suhde ei olisi niin kummoinen, siitä on kuitenkin etunsa ja virkistäytymistä voi hakea muualta. Sinuna kertoisin kuitenkin isälle mitä tiedät, mutta en nykyiselle vaimolle. Sanoisin mitä kerroit täälläkin, miltä sinusta tuntuu ja tosiaan sen että ihmiset tietää ja on ajan kysymys milloin vaimokin saa tietää. Ellei sitten tiedä jo.
[/quote]

Tiedän syyt heidän eroonsa ja tiedän että pettämistä siihen ei liittynyt. Nykyinen vaimo ei varmasti ole isälleni se "elämän nainen" niin kuin hän äitiäni kuvaili mutta silti tuntuu epäreilulta, että tekee sillä tavalla vaimollensa. :( Vielä vaan painaa mieltä tää asia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan