Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon toivoton kodinhoitaja! Antakaa vinkkejä miten saan

Vierailija
27.09.2006 |

kodin edes jonkunlaiseen järjestykseen? Pieni vauva ja kaksi isompaa lasta ja mies viikot töissä 24/7. Koti kuin sikolätti.

Vi***taa!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa voit itse siivota myös.

Vierailija
2/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken mikä pyörii siellä missä ei pitäisi. Sitten kun on aikaa, siivoat ne kaapit kunnolla (kun äitisi tai mummosi on tulossa kylään, viimeistään sitten kun olet itse jäänyt eläkkeelle).

t. toinen, joka ei oikein tiedä, kuinka järjestystä pidetään yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, ihan kaikki ylimääräinen pois. kurjimmat romut roskiin ja vähemmän kurjat pelastusarmeijalle (ainakin meillä päin ne noutaa kotoa) tms.

pidä keittiö tosiaan siistinä, aina. se kummasti vaikuttaa koko muuhun taloon.

tsekkaa hyvät neuvot ja systeemit www. flylady. net

Vierailija
4/4 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaikka viikon aikaa siivota KOKO KÄMPÄN kunnolla huone kerrallaan. Heität menemään tai kellariin aivan kaiken jota et ole tarvinnut vähään aikaan. Laitat kaikki paikat kuntoon etkä jätä mitään rempottamaan. Hankit laatikoita johon järjestät pikkutavarat, lisää kaappi- ja hyllytilaa.

Sen jälkeen siisteyden ylläpito on helppoa kunnes huomaat että kamaa on taas kertynyt, ja silloin on aika uudelle suursiivoukselle. Meidän taloudessa (4 henkeä) kerran vuodessa on kunnon siivous, 1-2 krt lisäksi " puolikas" kunnollinen jolloin kamaa ei mene roskiin tai kellariin ollenkaan niin paljon.