Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on sananvapaus!

Vierailija
18.07.2015 |

”Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen; tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta.” -Ihmisoikeuksien yleismaailmallisen julistuksen 19. artikla.
http://www.journalistiliitto.fi/pelisaannot/sananvapaus/

Vauvapalsta (Sanoma Oyj) rikkoo toistuvasti sananvapautta poistamalla asiallisetkin kirjoitukset jos ne sisältävät eri mielipiteen kuin mitä modella sattuu olemaan. Erityisesti kristilliset keskustelut poistetaan pikapikaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstat saavat luoda ihan omat sääntönsä, jos palsta ei salli homojen syrjintää ja kyseistä sääntöä rikot niin kyllä sut voidaan heittää pihalle ihan täysin laillisesti.

Vierailija
2/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä samaa paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi VITTU, että jaksaa vituttaa tämä sananvapaus-ääliö.

Vierailija
4/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisija, eli saitin ylläpitäjä, on oikeudellisessa vastuussa sivuilla julkaistuissa kirjoituksista. Siksi kaikki loukkaava tai sopimaton materiaali on poistettava.

Vierailija
5/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko te nyt se sananvapaus mistä aiemmin puhuttiin on jo murentunut! Enää ei saa edes Suomessa sanoa että avioliitto on naisen ja miehen välinen aivan kuin Kanandassa.

Vierailija
6/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa*

Vierailija
7/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:03"]

Huomaatteko te nyt se sananvapaus mistä aiemmin puhuttiin on jo murentunut! Enää ei saa edes Suomessa sanoa että avioliitto on naisen ja miehen välinen aivan kuin Kanandassa.

[/quote]

Onhan avioliitto myös miehen ja naisen välinen. Ei se ole mihinkään muuttumassa.

Vierailija
8/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää ymmärtää ap:n oppimisvaikeutta. Kertaus on opintojen äiti :).

Vierailija
9/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitä minun kirjoituksista on poistettu eivät sisältäneet syrjintää. Uskonnolliset kirjoitukset ovat sanan- ja uskonnonvapauden suojaamia. Minulla on oikeus mielipiteisiini ja oikeus ne ilmaista. MINÄ en ole se joka on solvannut, herjannut tai nimitellyt. Ymmärrätkö? Miksi siis poistat asialliset mielipiteet vain koska ne ovat ERI MIELTÄ?

Vierailija
10/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus on sitä että saa sanoa ja sit jälkikäteen sensuroidaan ja tuomitaan eli kyllä se sananvapaus yhä toimii. Moni älämölöäjä unohtaa tuon jälkikäteen-osion.

Vierailija
11/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan omistajalla on oikeus päättää, mitä palstalla julkaistaan. Se ei ole sananvapauden kieltämistä. Jos säännöt eivät miellytä, perusta oma palsta.

Vierailija
12/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:06"]Ne mitä minun kirjoituksista on poistettu eivät sisältäneet syrjintää. Uskonnolliset kirjoitukset ovat sanan- ja uskonnonvapauden suojaamia. Minulla on oikeus mielipiteisiini ja oikeus ne ilmaista. MINÄ en ole se joka on solvannut, herjannut tai nimitellyt. Ymmärrätkö? Miksi siis poistat asialliset mielipiteet vain koska ne ovat ERI MIELTÄ?
[/quote]poliittiset ja uskonnolliset hihhulit eivät useinkaan keskustele vaan tyrkyttävät omaa maailmankuvaa.

Vierailija
13/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus ilman vastuuta on tyranniaa.

Vierailija
14/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus aanoa j voit julkaista sen itse. Mutta kenenkään muun, siis esimerkisi vauvan aihe vapaa -sivun ei tarvitse sitä julkaista.

Vierailija
15/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:06"]Ne mitä minun kirjoituksista on poistettu eivät sisältäneet syrjintää. Uskonnolliset kirjoitukset ovat sanan- ja uskonnonvapauden suojaamia. Minulla on oikeus mielipiteisiini ja oikeus ne ilmaista. MINÄ en ole se joka on solvannut, herjannut tai nimitellyt. Ymmärrätkö? Miksi siis poistat asialliset mielipiteet vain koska ne ovat ERI MIELTÄ?
[/quote]
Ymmärtätkö sen että vaikka muotoilisit ajatuksen mustaihoisille tarkoitetuista bussipaikosta kuinka kohteliaasti, se olisi edelleen törkeää kiihotusta ksnsanryhmää vastaan.

Vierailija
16/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te suostutte sananvapauden heikkenemiseen se tulee koskemaan myös teitä homot, älkää olko niin naiiveja.

Vierailija
17/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:03"]

[/quote]

Saat sanoa, ja niin saa myös Kanadassa, mutta tätähän ei jotkut ymmärrä, koska ottavat irralleen muutaman sanan Kanadan laista ja pyörittävät niitä, kunnes saavat toivomansa tulkinnan, jonka perusteella voivat internetin ihmemaassa heittäytyä marttyyreiksi.

Sen saman lain, josta konservatiivit kauhistelevat, perusteella ei saisi teikäläisten tulkinnan mukaan sanoa, että kristinusko on väärässä. SAMAN LAIN! Kyseisessä laissa on homot ja kristityt kirjaimellisesti vierekkäin suojeltuna!

Vierailija
18/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:08"]

Jos te suostutte sananvapauden heikkenemiseen se tulee koskemaan myös teitä homot, älkää olko niin naiiveja.

[/quote]

Ei mulla mitään asiaa olekaan.

Vierailija
19/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja sen sielunveljet pitäisi lähettää Lähi-itään levittämään ilosanomaansa, sitten voitte mahdollisesti valittaa että teitä vainotaan jne.

Vierailija
20/28 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki loukkaava tai sopimaton materiaali on poistettava." No, poista sitten nuo viestit nro 4, 13, 14. Nimittely ja herjaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme