Montako laskiaispullaa ollet syönyt?
Kommentit (33)
En vielä yhtään. Mutta voisilmäpullia muutaman tällä viikolla. Ja eilen korvapuustin.
Vierailija kirjoitti:
0
eikö vasta huomenna..?
En ole niin tarkka päivistä. Söin runebergin tortutkin jo viikkoa ennen runeberin päivää
En vielä yhtään. Ne on ihan helvetin kalliita siihen nähden että se on vaan tavallinen pulla ja vähän kermaa ja hilloa. Jos sattuu illalla olemaan -60% niin otan, lapsetkin tykkäävät.
Parikymmentä. Ostan aina 2 ja neljö jos ovat .30%
Vierailija kirjoitti:
En vielä yhtään. Ne on ihan helvetin kalliita siihen nähden että se on vaan tavallinen pulla ja vähän kermaa ja hilloa. Jos sattuu illalla olemaan -60% niin otan, lapsetkin tykkäävät.
Osta pirkka valmis vehnäpulla pussi ja paista itse ja täytä tulee halvemmaksi
Huomenna tai tiistaina syön yhden. Hillolla. Valmiita kun ostaa, riittää yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut ainakin kuukauden ajan jo niitä kahden pullan pakkauksia. Sanoisin että on kohta 20 pullaa mennyt. Vaikea alkuvuosi oli ennen sodan alkamistakin.
Osaatko sanoa mikä valmistaja on paras pulla?
Kaupassani on vain paria merkkiä, Fazeria ja Rostenia. Molemmat aika keskinkertaisia, puuttuu sekä sellainen kunnon pullan maku että kermavaahto on jotenkin laimeaa myös.
Nolla. Miksi noita pitäisi syödä?
Minä pidän putaan pullan vadelmapullista
Meriläisen pullat mantelimassakermalla ovat olleet parhaita. Ei pety kuten monen muun kohdalla.
En vielä yhtään, mutta mies oli hakenut meille leipomolta yhden hillolla ja yhden mantelimassalla. Pitää kohta maistaa.