Suomalainen 5 lapsen äiti Playboy-kuviin?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1437184101541.html
Mitä olette mieltä mamman ulkonäöstä? Onko kateutta ilmassa?
Kommentit (24)
Todella kuuma milf. Ai että kun saisi nussia tuota naista...
T: Mies
Timmissä kunnossa on ottaen huomioon, että kyseessä on viiden lapsen äiti!
Tuopa on hyvä provokeino saada hyväuskoisilta alastonkuvia: "Terve, Playboy tässä! Laitatko vähän nudekuvaa tulemaan?" ja toiset juoksee kuvattavaksi tukka putkella...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:57"]Timmissä kunnossa on ottaen huomioon, että kyseessä on viiden lapsen äiti!
[/quote]Miten lapset vaikuttaa? Itse olen aina vauva-aikoina ollut alipainoinen imetyksen takia, muuten ylipainoinen. Eli lasten ansiosta voisin olla laiha mut muista syistä en ole.
Portugalin Playboy:DDD Hyvä kroppa on kyllä, naamasta en viitsi sanoa mitään...
Onhan tuo yksi paikka esitellä itseään. Mikäs siinä, jos kantti kestää. Taitaa saada ihan kohtalaisen palkkionkin.
Toiset tekee tuota Petan, oman musiikkinsa myynnin edistämiseksi ja vaikka minkä muun nimissä, niin ei kai se enää mikään varsinainen tabu ole. Lähinnä lähipiirin reaktiot taitaa olla ne, joilla on väliä.
huippukaunis. maistui kyllä mullekin.
T: mies 53 v.
Läskit ne täällä kateellisina itkee
T. Mies 26v
Toisessa ketjussa kateelliset ämmät valittaa
Ei se hermisärky sitten tuonut tälle yrittäjälle tarpeeksi asiakkaita?
Kerrankin kannustettais kun kaunis nainen pääsee playboy kuviin
Mulla on parempi kroppa ja naama ! Sorrry !
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:18"]Mulla on parempi kroppa ja naama ! Sorrry !
[/quote]
Ptyh
Tyhmä kysymys, oliko ihan itse synnyttänyt kropastaan 5 kakaraa? Oliko tietoa...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:18"]Mulla on parempi kroppa ja naama ! Sorrry !
[/quote]
Heti uskotaan kun kuvasi ovat Playboyssa!Ai niin mutta sähän olet tietysti liian fiksu ja hieno nainen sellassiin kuviin;)
Susanna on tosi symppis! Onnea Susannalle tästä! :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:57"]Timmissä kunnossa on ottaen huomioon, että kyseessä on viiden lapsen äiti! [/quote]Miten lapset vaikuttaa? Itse olen aina vauva-aikoina ollut alipainoinen imetyksen takia, muuten ylipainoinen. Eli lasten ansiosta voisin olla laiha mut muista syistä en ole.
[/quote]
Miten olis vähemmän makkaramurskaa?