Kuinka usein puolisosi,
Kertoo sinulle, että rakastaa sinua?
Meillä ei ikinä. Vastaa kyllä jos niin ensin sanon itse.Olen todella surullinen tästä.
Kommentit (18)
Vaihtelee. Ei olla mitään automaatteja. Viikottain nyt varmasti, joskus useammin.
Joka päivä aamulla töihin.lähtieasä ja illalla kun aletaan nukkumaa.
En pidä kirjaa. Muutaman kerran viikossa varmaan.
Joka päivä aamulla aamupusun kanssa.
Se vähän riippuu, melkeen joka päivä.
No vaihtelevasti, mä taidan sanoa useammin eka, mutta sanoo kyllä aina takaisin rakastavansa. Ei muutenkaan ole mikään romanttinen tapaus, joten en odotakaan että tulisi joka päivä kukkapuskan kanssa kotiin ja vannoisi rakkauttaan.
Ei koskaan, ellen ensin itse sano niin. En luota siihen, että olisi aidosti sitä mieltä, mutta ei voi mitään. En ole enää itsekään sanoja tuhlannut. Teoin mies sen osoittaa sen tavallaan kuitenkin. Auttaa arjessa yms. Koetan toimia samoin.
Päivittäin leperrellään toisillemme puolin ja toisin. Ap, voisitko sanoa puolisolle, että olet surullinen asiasta ja mitä toivoisit?
Joka ilta viimeisenä asiana mitä sanoo, jos sen jälkeen juttu jatkuu niin muistaa silti uusia "viimeiset sanansa" :D
Ei koskaan, enkä sano minäkään. Mutta muuten pidän liittoamme hyvänä ja lämminhenkisenäkin.
Ei koskaan ja en ole minäkään sanonut. En edes pidä niistä sanoista niin kuin en muistakaan vähän överiksi menevistä sanoista. Muulla tavoin kyllä ilmaisemme toisen olevan tärkeä. Yhdessä olemme olleet vuodesta -97.
Ennen sanoi kyllä melkein jokapäivä nyt ei oo vauvan syntymän jälkeen sanonut kertaakaan
Viimeksi eilen