synttärit tänään, kukaan ei onnitellut :(
Jotenkin niin unohdettu ja yksinäinen olo, kavereiden kanssa aiemmin ollut puhetta, josko tänä vloppuna tehtäis jotain, kun on mun synttärit. No, loppupelissä kaikille tuli muuta menoa, ja tiesin jo etukäteen viettäväni tämän päivän itsekseni...mutta se, että niistä kavereista kukaan ei ole onnitellut, ei edes äiti tai sisarukseni ole muistaneet....ei kukaan.
Tiedän, että toiset vaan eivät seuraa kalenteria, mutta jotenkin luulin että edes äitini muistaisi, vaan ei :(
Sori, pakko avautua...
miten muilla synttärisankareilla?
Kommentit (87)
Lämpimät onnittelut syntymäpäiväsi johdosta!
http://images-pictures.org/wp-content/uploads/2014/10/Pink-Birthday-Flowers-7.jpeg
Syli täydeltä onnea minultakin! Ihanaa syntymäpäivää! :)
Myöhästyneet onnentoitotukset täältäkin :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:03"]
Onnea sinulle, AV-sisko :)
Vietin itse nelikymppisiä pari kuukautta takaperin. Se oli tosi surkea päivä, aviomieheni ei olisi edes suostunut hakemaan pienimpiä lapsia meille kotiin äidiltänsä, koska äitinsä ei pidä minusta. Minä olisin halunnut viettää pyöreitä lasten kanssa. No lopulta sain lapset kotiin iltamyöhään, kun sanoin että haen heidät sieltä vaikka itse ja poliisien avulta. Mummolla kun ei ole oikeutta päättää asioista yli huoltajan.
Päivä oli surullinen, kuten moni muukin päivä vihamielisen aviomieheni kanssa on. Piristystä oli siinä, kun lapset onnittelivat minua vilpittömästi.
Paska elämä mulla.
Toivottavasti sinulla on parempi.
[/quote]
Tosi harmi, minusta olisi mukavaa järjestää mukavat nelikymppiset. m43
[/quote]
No kohtahan tässä vapailla markkinoilla ollaan. Jospa sitten viettäisi vähän myöhässä nelikymppisiä uudessa mukavassa seurassa :)
[/quote]
Kerropa sitten kun olet vapaa, ja toivomasi aika ja paikka. m43
[/quote]
Ihana mies, piristit päivääni :)
[/quote]
Mukava kuulla. Toivottavasti pääsen joskus toisenakin päivänä tai iltana piristämään päivääsi. m43