Medvedev uhkaa: Ulkomaalaisten omaisuus voidaan takavarikoida ja kuolemantuomio
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008645104.html
Eli todisti taas suoraan etteivät kykene ja osaa tehdä muuta kuin varastaa ja tappaa.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan venäläiset jaksaa katsella tätä touhua?
Onhan niillä jo yli sadan vuoden kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, saa takavarikoida.
Takavarikoidaan me venäläisten Suomessa omistamat huvilat ja airiston helmet.
Vierailija kirjoitti:
Vastavuoroisesti länsimaiden pitää takavarikoida lännessä asuvien venäläisten omaisuus ja käyttää ne ukrainalaisten hyväksi.
Hartwall-areena haltuun ja v¤kiksi ukrainalaisille. Samoin längvik ja muutama muukin kiinteistö.
"
– Kaikki kiinnostava alkaa vasta nyt, hän kirjoitti.
Medvedev joutui itse Euroopan unionin uudelle pakotelistalle Venäjän aloittaman Ukrainan sodan vuoksi, kuten joutuivat myös presidentti Putin, pääministeri Mihail Mishustin ja ulkoministeri Sergei Lavrov.
– Muuten, tiedoksi, että sen paremmin minulla kuin minun perheenikään jäsenillä ei ole ulkomaalaisia pankkitilejä eikä minkäänlaista omaisuutta ulkomailla, Medvedev ilmoittaa kirjoituksessaan."
Eikä pakotteet edes koske häntä itseään ja on valmis kostamaan koska itse joutuu pakotelistalle. Jos on jokin lista pakotelistalle joutuvista venäläisistä, silloin pakotteet ei koske venäläisiä ulkomailla, joten miksi kostaa ulkomaisille venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauan. Kapina kytee jo, itse olen Suomessa asunut 15 vuotta ja rakentanut elämäni tänne, opiskellut ja käyn töissä ja perustanut perheen suomalaisen miehen kanssa. Mutta se mitä olen kuullut perheeltä ja ystäviltä niin kapina kytee jo.
Sen pikkupojan koko omaisuus, vuovikassillinen ruplia ja maatuska. Mitään rahallista arvoa ole ryssälandian hökkelikylillä tai Volgalla. Omistaa jonkun huijariyrityksen osakkeita, arvo mitataan ruplissa.
pelottaa kirjoitti:
Venäjällä on vallassa kultti, jota johtaa mielenvikainen henkilö. Medvedev on yksi johtajan kätyreistä.
No nämähän on olleet jo vuosikymmeniä näitä sulle-mulle ja vuoronperään pressoja ja pääministereitä. Ja meidän ex-pressa supatti salaisuuksia ja otti tältä kaksikolta kissankin lahjukseksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauan. Kapina kytee jo, itse olen Suomessa asunut 15 vuotta ja rakentanut elämäni tänne, opiskellut ja käyn töissä ja perustanut perheen suomalaisen miehen kanssa. Mutta se mitä olen kuullut perheeltä ja ystäviltä niin kapina kytee jo.
Toivon sydämestäni että olet oikeassa. Maksaisin 1000€ pääsylipusta jotta pääsisin näkemään kun pikku-ukko roikkuu narun jatkona.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Helsinki-Vantaalta pääsee Aeroflotin lennolla Moskovaan? Tärkeä tieto.
Toivottavasti. Sen sijaan toiseen suuntaan tätä yhteyttä ei enää tarvita. Ikinä.
Hyväuskoinen yhä neuvostoaikaa elävä Suomi on nyt housut kintuissa. Mm. Tuomiojan ja Tarzan ulkopoliittisen suhtautumisen jäljet tullaan käymään historiankirjoissa vielä läpi. Kriitiikitön julman häikäilemättömän Venäjän kumartelu on osasyynä tilanteeseemme ja kansalliseen uhkaamme.
Pressamme Niinistö on näemmä itsekin jumiutunut tälle pää pensaassa -linjalle.
Mielenkiintoista, että tämä Medvedev kertoi medialle, ettei Venäjä edes diplomaattisuhteita länteen kaipaa. Me ollaan suupala häiriintyneen miehen ruokahalussa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko te todellä näihin klobalisti natottajien provokativisiin valheisiin? Venäjällä ei ole mitään syytä -tai aikomusta takavarikoida suomalaisten omistamia yrityksiä, päin vastoin.
https://tass.com/politics/1411915
https://www.reuters.com/world/europe/russia-seize-foreigners-funds-reta…
Yllätyikö nyt joku että Venäjä on varautunut pakotteisiin?
Mitään sotilaallista operaatiota kun ei edelleenkään käynnistetä yhdessä yössä.
Ei ne tyhmiä ole Venäjälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Helsinki-Vantaalta pääsee Aeroflotin lennolla Moskovaan? Tärkeä tieto.
Toivottavasti. Sen sijaan toiseen suuntaan tätä yhteyttä ei enää tarvita. Ikinä.
Ja kai se allegron kulkeminen on jo estetty? Samoin tolstoin. Se repin ei vissiin ole enää vuosiin kulkenutkaan.
Medvedev julisti, että Venäjä ei tarvitse diplomaattisia suhteita länteen. Eli haistattavat paskat kaikelle ja käyttäytyvät kuin heillä ei olisi mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kunnes koko muu maailma pommittaa kaiken paskaksi. Joka paikassa. 1300 luvulta lähtien ovat samaa paskaa sietäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo putin-medvedev-kaksikko on ollut johdossa pari vuosikymmentä jo. Medvedev käväisi yhden kauden pressana paperilla kun putinia ei voitu valita uudelle kaudelle.
Vain valkovenäjän pressa on ollut vallassa kauemmin.
Ja just nämä on ne kaksi maantieteellisesti lähinnä eurooppaa olevaa pskastaniaa.
Kaikki muu venäjältä on paskapuhetta, paitsi uhkaukset.
Uhkaavat mm. sillä että tappavat lisää omia kansalaisiaan (kuolemantuomion palauttaminen)? Taitaa rosvoilla olla kiristyskeinot aika vähissä.
Sitten tehdään sama lännessäkin. Rysssähän siinä enemmän häviää.