Lällällää, minä (nainen) ja tyttöystäväni menemme naimisiin 1.3.2017
Teitte kiusaajat turhan työn. Avioliittolain muutos on jo vahvistettu. 1.3.2017 tulee voimaan.
Tuo nykyinen lakialoitepuuhastelunne jo säädetyn lain kumoamiseksi tulee lakivaliokunnan käsittelyyn loppuvuoden/alkuvuoden aikana ja siellä se joko äänestetään nurin tai mahdollisesti otetaan eduskunnan käsittelyyn. Ja siellä viimeistään se äänestetään nurin, koska 75% kansanedustajista on jo säädetyn lain muuttamista vastaan, mm. pääministerimme Sipilä.
Lällällää!
Kommentit (148)
Ihan sama, mun silmissä ette ole naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:36"]
Oletko nuoresta pitäen nuollut pillua?
[/quote]
Eikö miehesi koskaan nuole sinua? Tai jos olet mies, etkö itse nuole akkaasi? Sääliksi käy :(
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:36"]
[/quote]
Ihan sama, sun mielipiteellä ei ole väliä koska laki on laki, mielipide on vain mielipide :)
T. ap ja kiitos onnitteluista!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:36"]
Oletko nuoresta pitäen nuollut pillua?
[/quote]
Eikö miehesi koskaan nuole sinua? Tai jos olet mies, etkö itse nuole akkaasi? Sääliksi käy :(
[/quote]
Ei sillä raukalla varmaan oo mahdollisuuttakaan sellaiseen...
Arvostus tipahti tuohon lällättelyyn.
Uskotko just pääseväs tuona päivänä naimisiin :D tosi monet luultavasti menevät tuona päivänä naimisiin niin voi olla vähän ruuhkaa
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:36"]
[/quote]
Ihan sama, sun mielipiteellä ei ole väliä koska laki on laki, mielipide on vain mielipide :)
T. ap ja kiitos onnitteluista!
[/quote]
Ja rakkaus on rakkaus, siinä jää lait sunmuut toiseks. :)
Oih!!! Onnea isosti tuleviin häihinne!! :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:40"]
Uskotko just pääseväs tuona päivänä naimisiin :D tosi monet luultavasti menevät tuona päivänä naimisiin niin voi olla vähän ruuhkaa
[/quote]
Juhlat ainakin pidetään silloin (hääpaikka jo varattu!), virallinen vihkiminen maistraatissa voi olla päivän tai pari myöhemminkin jos ruuhkaa on.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:39"]
Arvostus tipahti tuohon lällättelyyn.
[/quote]
Joskus tekee mieli taantua näiden kiusaajien tasolle, mutta vain hetkeksi. Heiltä kun on saanut kuulla "lällättelyä" koko ikänsä... T. ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:41"]Voivoi. Et saanut miestä niin joudut tyytymään naiseen
[/quote]
Ap:lla menee siis silti paremmin ku sulla. ;)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:41"]
Voivoi. Et saanut miestä niin joudut tyytymään naiseen
[/quote]
Voi kuule kolmesta exästäni kaikki ovat miehiä, mutta tyttöystävääni rakastuin 8v sitten lukiossa ja se oli paras tunne ikinä! T: ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:43"]Kuka haluaa mennä naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa, inhottavaa. Olisi aivan hirveää olla naisen kanssa, kyllä miehen kosketus on toista.
[/quote]
En ole samaa mieltä.
Etukäteen ei saa onnitella, mutta olen iloinen puolestanne :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:43"]
Kuka haluaa mennä naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa, inhottavaa. Olisi aivan hirveää olla naisen kanssa, kyllä miehen kosketus on toista.
[/quote]
No jaa, aika samoihin menee! Olennaisinta on se, että kosketus tulee rakkaalta. T: biseksuaali.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:43"]
Kuka haluaa mennä naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa, inhottavaa. Olisi aivan hirveää olla naisen kanssa, kyllä miehen kosketus on toista.
[/quote]
Sinun kaltaisesi ihmisen kanssa ei menisi naimisiin edes pensasaita.
Ihmettelen vain miten ihmiset on niin ILKEITÄ?! Kun kattoo mitä kommentteja täällä on tullut...
Onnea jo etukäteen!