Mikä tekee ihmisestä ulkoisesti kauniin?
Kommentit (19)
Jos nainen on kykeneväinen hymyilemään EDES VÄHÄN, niin se olisi jo hyvä alku.
Jostain syystä naiset ovat saaneet päähänsä, että hymyily on epänaisellista.
Pitäskö tähän nyt laittaa vastaus ranskalaisilla viivoilla vai essee kirjoittaa vai mitä AP odottaa.
Jotenkin nää kysymykset on niin...blääh.
Hyvät perät ja hoikka mutta lihaksikas vartalo sekä kiinteät, ei liian isot, tissit. Naisella siis.
Sisäinen kauneus. Elefanttimies oli yhtä komea kuin George Clooney.
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti on paljonkin väliä, se on kumminkin mitä ensimmäisenä kaikista huomataan.
mun mielestä kaunis hymy on kaikkein tärkein
Minusta tuntui mukavalta, kun naapuri kehui minun hymyäni vuosi sitten, kun juuri olin kertonut, että syöpähoidot ovat ohi ja tukka on lähtenyt ja naamakin oli turvoksissa, Hän siis sanoi, että kyllä asiat järjestyy, sinulla on kaunis hymy.
Hymyllä on voimaa. Kun itsellä on hyvä päivä ja hymyilyttää omissa aatoksissaan, niin vastaantulevat miehet ja muut ovat hymyilleet takaisin. Se tuntuu hyvältä. Sitä oikeen hätkähtää. Voiko ympärilleen levittää hyvää mieltä vaan hymyllä...
Kyllä aidosti hymyilevä ihminen on kaunis.
Ilo ja onnellisuus näkyy kasvoilta
Kehonkieli.
Mielestäni kropan liikkeistä ja kävelystä voi nähdä uskomattoman paljon ihmisen luonteestakin.
Miten kantaa itsensä, kertoo ihmisestä ensivaikutelmaa. Se voi olla kaunista tai rumaakin.
Jos mennä luhnustaa hiihtäen, katse maassa, perä pitkällä, tai jos kävelee reippaasti, selkä suorassa ja katse avoinna.... Kaikki nämä näkee.
Ei paljoa auta vaikka kuinka olisi muotikuteet päällä. Se henkari merkkaa enemmän.
Sisus loistaa ulospäin. Katse kertoo myös enemmän kuin arvaakaan. Eikö niitä pysty feikkaamaan.
Joillakin on karismaa, toisilla ei.
Ulkoisesti kaunis on siisti, puhtaat hiukset ja hampaat, siistit vaatteet. Vaikka olisi köyhä, voi olla puhtaissa vaatteissa.
Ulkoisesti kauniista ihmisestä huokuu se sisäinen kauneus, silloin ei ole varsinaisesti merkitystä nenän muodolla tai muillakaan fyysisillä ominaisuuksilla.
Symmetriset kasvot ja sopusuhtaisuus, hymy ja tuikkivat silmät.
Mä näytän hirveältä jos hymyilen. Ruma suunalue ja hampaat.
Tieteellisten tutkimusten mukaan kauneuden tekevät symmetriset kasvot.
Tatuoinnit, vahvat meikit, irtoripset, perse-legginsit, irtotukka, värjätyt hiukset, nypityt ja laitetut palkkikulmakarvat,
Hyvä iho, tuuhea puhdas tukka, sopusuhtainen vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Tieteellisten tutkimusten mukaan kauneuden tekevät symmetriset kasvot.
Ei pelkkä symmetrisyys, vaan oikeanlaiset mittasuhteet.
Jokainen varmasti tietää ei-niin-viehättäviä ihmisiä, joilla on täydellisen symmetriset kasvot, ja toisaalta todella hyvännäköisiä ihmisiä, joilla on huomattavan epäsymmetriset kasvot.
Aito hymy ja kellertävät hampaat.
valitettavasti on paljonkin väliä, se on kumminkin mitä ensimmäisenä kaikista huomataan.
mun mielestä kaunis hymy on kaikkein tärkein