***Kesäkuun Kullanmurut-keskiviikko***
Kommentit (27)
Tänään innostuin rekisteröitymään ja täten ilmottaudun joukon jatkoksi.
Hiljalleen tuo vauvakuume on täysin valloilleen päässyt ja vasta viimeaikoina olen alkanut laskeskelemaan kp:ä, bongaamaan ovista ym. asiaan kuuluvaa. Menkkoja odotellaan alkavaksi parin päivän sisään- jänskättää. Monen moisia oireita olen ollut havaitsevinani tai sitten ne on ihan silkkaa kuvittelua, kun olen asiasta niin kovin innostunut.
Ensimmäiseni olisi tilauksessa ja erittäin lämpimästi tervetullut!
kp siis vaihtui 1 ja lähden kohti heinäkuisia!
Kiitos kovasti kaikille tsemppausta ja toivon teille jäljellejääville oikein kunnon syksyistä plussapuhuria!!!!!!!!!!!!!!
wintergirl kp1/28-29?
Minäkin nyt tulin tänne kirjotteleen..
pahottelut wintergirlille tätsyn saapumisesta:(( ihan persiestä!kauhiasti tsemppiä seuraavaan kiertoon!:)
nekulla taitaa olla jänskät paikat!?..voi ei,vitsi muaki jänskättää x) toivotaan että kohta on tummat punaset viivat testissä päälläkin!
...joku kysy että mistäs se täti nimitys tulee.tietääkseni englanninkielestä " aunt flow" eli menkat..me suomalaiset kyllä aina väännetään kaikenmoisia sanoja englannista:) onhan se ferrari nimitys turhan miehekäs kyllä..
(.)mulla on varmaan pää jo pehmenny kun tuntuu että olisin jo nyt raskaana vaikka kp.on vasta 14,eli että lähinnä ovista pitäis bongata!sunnuntaina kp.11 tuntu tosi vahvaa menkkakipua ja alaselän särkyä joka on jatkunu ikävästi..sitte mietin että siitä vajaa viikko sitte pupuiltiin kovin ahkerasti että jospa se olis kiinnittyny su..joo!tiedän,ei oo ihan tervettä;D ehkä keksin ite juttuja et ei olis niin tylsää odottaa sitä oikeaa testailu hetkeä,heh.ostin kyllä tänään parit testit..saas nähä pitääkö huomen aamulla todistaa oma hulluus ja tehä testi:p...ja pettyä..:(
joopajoo..toivotaan nyt että loput meistä sais sen jussivauvan ja sillä sipuli!:)
kertokaa nyt joku plussauutisia!!pliis!!:)
yk.5 kp14 dpo???
hippomamma82: kyllä sua piinataan. toivottavasti se plussa nyt sieltä ilmestyisi viikonloppuna.
72oinas: mun pitäs kans jaksaa odottaa sinne ma-ti, mutta saa nähä kun testi huomenna tulee että onko pakko testata perjantaina. samoissa mennään. plussa tuulia sinne.
wintergirl: pahoittelut tädin tulosta. toivottavasti heinäkuisissa sitten plussa suodaan. :(
catdoo: tervetuloa joukkoon!!!
Täällä jatkuu odotus...tänään on ollut hirveesti huimasuta.vaikka istuisinkin. Ja tätä oli kun odotin esikoista, mutta muutenhan ei oikein oireita ole. ja lämmötkin on laskeneet, mutta en osaa sanoa kuinka paljon koska aloitin kesken kierron mittauksen, mutta siitä korkeimmasta mitatusta 0,3. pitää nyt vaan sitten ootella.
huomenna tosiaan pitäs testit tulla. katsotaan kauanko ne kaapissa seisoo.
kp26/25-32
Olipa kiva lukea Nekun viesti!!! Pidän peukut pystyssä, että kyseessä on ihan oikea plussa!!!! Ja uskon kyllä itse, että plussa se on. Jos vielä luet tämän päivän pinon, niin kerrotko mikä on se kaikkein herkin testi (voisi ostaa kaappiin odottamaan =)? Miten kauan maltat odottaa seuraavaan testaukseen?
Nyt en millään (vielä) muista kaikkien nimimerkkejä, mutta oliko se Hippomamma, jolla oli myös tosi jännittävät päivät menossa. Oletko huomannut mitään raskausoireita? Aika mukavan pitkään on täti jo pysynyt poissa. Toivottavasti plussa pian varmistuu!!!
Täällä kuume kasvaa... Tähän pinoon liittyminen taisi vielä edesauttaa asiaa, mutta tulipa myönnettyä vihdoin itselleenkin, että kyllä se vauvakuume on vain iskenyt eikä tässä enää järkiajattelulla ole mitään sijaa.
Yöterveisin Hopo
Pahottelut kaikille tädin kiusaamille. Tänne pelkään sen saapuvan seuraavana maanantaina. Lieviä oireita oon muka huomannut ja ihan tuskissaan ootan päivien kuluvan. Tiistaiaamuna oon aatellu testailla. Tosin en tiiä, et luotanko noihin mun aikasemmin hankkimiin pariin testiin, ku saivat ehkä liikaa lämpöhoitoa kuivausrummulta useempaan kertaan. Pakkoko ne oli unohtaa siihen koneen viereen useemmaks kuivauskerraksi...
Jopas oli paljon viestejä :)
Listaa tuossa päivitin. Anana5: Saako sut laittaa jo plussaneisiin?
Pahoittelut Sanna-P ja Hassel, jotka täti löysi. Wintergirl: Toivottavasti lämpöjen lasku ei enteile tätiä... olisiko vielä pieni mahdollisuus, että kuitenkin pysyis kaukana?
Emik: Pahoittelu negasta, mutta voipi vielä olla mahdollista, että kiinnittyminen olisi tapahtunu niin myöhään, ettei plussa vielä näy. Tsemppiä!
Hopo07 ja Maharaja, tervetuloa mukaan! Jos haluatte, niin ilmoittautukaa tuonne listalle, niin saan teidänkin tietonne sinne listattua.
Hippomamma82: Sinä se vasta jännityksessä elät, uskomattomat kp:t kyllä kasassa. Kunpa nyt selviäisi tilanteesi pian. Toivomme tietysti, että plussaat!
-nekku- : kyllä se viivanpaikkakin voi olla plussa eritoten jos on väriä. Kihelmöivän jännittävä tilanne. Parin päivän päästä varmasti selviää! Plussaonnea!
Muillekin piinailijoille ja oviksen metsästäjille plussaonnea!
Oma napa: Ovista ei vielä lähettyvillä, tosin limaa tuntuu tässä kierrossa olevan jo riittämiin. Eli ei kai ovis kovin kaukana enää ole. Tosin personatikun viiva oli kyl hailuakin hailumpi, mutta äkkiähän se ovisplussa voikin pärähtää.
Koralli73 kp 10/24-32 yk3