Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskausarvet pepussa :O

Vierailija
18.07.2015 |

Mieheni silitteli minua sängyllä maatessamme ja päästyään peppuni kohdalle, huomasi hän raskausarvet pepussani. Katsoin sitten itse tarkemmin peilistä, ja siellä ne tosiaan oli! :D
Ne on tosiaan ihan vaaleat, mutta hyvin pitkät tuolla sivuilla. Olen hyvin hoikka 168/47, enkä ole koskaan raskausarpia ajatellutkaan kun en synnyttänyt ole.
Onko teille muille hoikille tullut arpia, ilmeisesti kasvun aikana, peppuun tai jonnekkin muualle? Tuli jotenkin lihava olo kun olen ennen yhdistänyt raskausarvet nimenomaan lihavuuteen tai raakauteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on niitä perseessä, sisä- ja takareisissä. Tulivat nopean kasvun takia ja lisäksi mä harrastan liikuntaa, jolloin niitä on ihan kiitettävästi.. Ei muuten haittaisi, mutta kun ne saavat perseen näyttämään selluliittiselta ja ite kun reenaan niitä just siks, et pysyis paikat kunnossa. :'D uskallan silti käyttää bikinejä ja shortseja

Vierailija
2/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:09"] Mieheni silitteli minua sängyllä maatessamme ja päästyään peppuni kohdalle, huomasi hän raskausarvet pepussani. Katsoin sitten itse tarkemmin peilistä, ja siellä ne tosiaan oli! :D
Ne on tosiaan ihan vaaleat, mutta hyvin pitkät tuolla sivuilla. Olen hyvin hoikka 168/47, enkä ole koskaan raskausarpia ajatellutkaan kun en synnyttänyt ole.
Onko teille muille hoikille tullut arpia, ilmeisesti kasvun aikana, peppuun tai jonnekkin muualle? Tuli jotenkin lihava olo kun olen ennen yhdistänyt raskausarvet nimenomaan lihavuuteen tai raakauteen.
[/quote]
Raskauteen, en raakauteen...
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on maha täynnä venymä arpia vaikka en lihava ole 168/50 ihan järkyttäbän näköiset en kehtaa enää pitää bikineitä :(

Vierailija
4/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös melkein jokaiella naisella ole jossainpäin kroppaa raskausarpia? Itsellenikin tuli murrosiässä lantionseudulle, vaikka olen aina ollut laiha.

Vierailija
5/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arpijuovia (raskausarpia) syntyy yhdeksälle kymmenestä naisesta raskauden aikana rintoihin ja alavatsaan, usein myös reisiin. Niitä tavataan myös kahdella kolmasosalla murrosikäisistä tytöistä ja nuorista naisista sekä noin kolmasosalla nuorista miehistä. Syynä on useimmiten nopea pituuskasvu tai painonnousu, jolloin iho ei ehdi venyä riittävästi vaan ihon sidekudos repeää." http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00808

Vierailija
6/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joskus teininä nopean kasvupyrähdyksemn myötä.

Vierailija
7/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi tulla myös jos laihtuu. Tosi kummaallista... mut iho kuivaa ja elastisuus muuttuu laihduttaessa...