Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n treenaajat hoi, six päck 3 viikossa?

Vierailija
18.07.2015 |

Onko mahdollista saada six pack kolmessa viikossa? Mahassa on ylimääräistä, muuten kroppa ok. Lenkkeily ei maistu. Kiitos jo etukäteen vastauksista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*!
Ap

Vierailija
2/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihakset missä kunnossa? Kuvasta olisi apua, näkisi kuinka paljon ylimääräistä olisi.

Vierailija
4/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:23"]Vatsalihakset missä kunnossa? Kuvasta olisi apua, näkisi kuinka paljon ylimääräistä olisi.
[/quote] Vatsa ei siis ole timmi, kuvaa en viitsi laittaa. Aamulla ennenkuin olen syönyt maha näyttää normaalilta naisen vatsalta, ei läskiltä muttei timmiltäkään. Päivän mittaan tulee vähän turvotusta ja alkaa makkarat näkyä istuessa. Ap

Vierailija
5/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut kolmessa vuodessa, tai on tullut vatsalihaksia, hyvin tuntuu tuon läskikerroksen alla. 

Vierailija
6/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:28"]Mulle ei ole tullut kolmessa vuodessa, tai on tullut vatsalihaksia, hyvin tuntuu tuon läskikerroksen alla. 
[/quote] No, itse olen teini-ikäinen. Oletko treenannut oikeasti kunnolla ja monta ketaa viikossa/päivittäin? Ap

Vierailija
7/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten timmissä\hyvässä kunnossa vatsalihakset on ja siinä päällä on 20cm läskiä. Ei se sixpack näy.
Eli matala rasva% on kaiken a ja o. Sitten vasta se päkki näkyy.

Vierailija
9/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnaa millään tossa ajassa.

Vierailija
10/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:28"]Mulle ei ole tullut kolmessa vuodessa, tai on tullut vatsalihaksia, hyvin tuntuu tuon läskikerroksen alla.  [/quote] No, itse olen teini-ikäinen. Oletko treenannut oikeasti kunnolla ja monta ketaa viikossa/päivittäin? Ap

[/quote]

Pääsääntöisesti kyllä, mutta terveyssyistä on välillä esteitä. 2*vko salilla sekä 2* ryhmäliikuntaa kuten bodypumppia, corea yms. kaksi salikertaa jo pitäisi kuulemma riittää. Käyn lisäksi venyttelyssä ja pilateksessa ja teen niin hyvin kuin osaan ja kuuntelen tarkkaan. Saatan kyllä käydä salilla ja ryhmäjumpassa esm. coressa samallakin kertaa, eli useampi tunti tulee. Lisäksi käyn lenkillä ja uimassa viikonloppuisin sekä pyöräilen työmatkat, mikä tosin on vain 2 km suuntaansa. Mutta menen pyörällä myös salille usein 5 km ja saatan käydä 7 km päässä Prismassa pyöräillen. Lenkillä käyn satunnaisesti myös iltaisin ja talvella hiihdän jos sattuu kelejä olemaan. Ruokavaliota pitäisi muuttaa. Olen kyllä jo kurppa, joten se on vähän eri asia, sinulla on paremmat mahdollisuudet. 

Vierailija
11/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka treenaisit kuinka ja paljon vatsalihaksia, et todellakaan saa sixpackiä kolmessa viikossa jos vatsassasi on ns. normaalin naisen rasvakerros. Vatsalihasten näkymiseen tarvitaan kehotyypistä riippuen alhainen tai todella alhainen rasvaprosentti. Yli 20% (mikä siis on naiselle täysin normaali ja suositeltava) on turha kuvitella saavansa näkyviä lihaksia vatsanseudulle, ellei sitten ole joku friikki, jolle rasva ei kerry lainkaan vyötärölle.

Vierailija
12/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:28"]Mulle ei ole tullut kolmessa vuodessa, tai on tullut vatsalihaksia, hyvin tuntuu tuon läskikerroksen alla.  [/quote] No, itse olen teini-ikäinen. Oletko treenannut oikeasti kunnolla ja monta ketaa viikossa/päivittäin? Ap

[/quote]

Ei jonkun teini-ikäisen, 14-17-vuotiaan ruumiinrakenteessa ja metaboliassa ole juuri mitään samaa kaksi- jopa kolme- tai neljäkymmentä vuotta vanhempien kanssa, joita siis enemmistö tämän foorumin käyttäjiä on.

Keho ensinnäkin vahvistuu käytännössä itsestään noin 25-30 -vuotiaaksi asti ja tämän jälkeen kunto alkaa huonontua, jos ei liiku. Sinusta tulee vahvempi, vaikka et juuri aktiivisesti edes tekisi mitään, jos et aivan vuodepotilaana ole.

Vierailija
13/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:46"]Ei onnaa millään tossa ajassa.
[/quote]

Kyllä saattaa onnistuakin. Mutta riippuu tosiaan täysin rasvaprosentista ja kropan rakenteesta. Itelläni ei vatsaan kerry oikeastaan ollenkaan rasvaa (reisiin kylläkin), ja ite oon nyt saanu kahden viikon intensiivisellä salitreenamisella sixpäkin näkyviin. Olen käynyt siis 5xviikossa salilla ja tehny monipuolisen treenin ja lisäksi vatsoja 10kg lisäpainon kanssa. Lisäksi tietysti terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o! Mutta miksi ap haluat saada juuri kahdessa viikossa sixpäkin näkyviin? :) Mielenkiinnosta kysyn. Tsemppiä jokatapauksessa!

Vierailija
14/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:46"]Ei onnaa millään tossa ajassa.
[/quote]

Kyllä saattaa onnistuakin. Mutta riippuu tosiaan täysin rasvaprosentista ja kropan rakenteesta. Itelläni ei vatsaan kerry oikeastaan ollenkaan rasvaa (reisiin kylläkin), ja ite oon nyt saanu kahden viikon intensiivisellä salitreenamisella sixpäkin näkyviin. Olen käynyt siis 5xviikossa salilla ja tehny monipuolisen treenin ja lisäksi vatsoja 10kg lisäpainon kanssa. Lisäksi tietysti terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o! Mutta miksi ap haluat saada juuri kahdessa viikossa sixpäkin näkyviin? :) Mielenkiinnosta kysyn. Tsemppiä jokatapauksessa!
[/quote] Kolmessa viikossa. Koulut alkaa ja ois kiva käyttää vähän mahaa paljastavia paitojakin. Ollaan menoss syyskuussa luokkaretkellekin ja siellä on uintia muun muassa, joten kyllä täsaä käytännössä on kuukausiakin aikaa. AP

Vierailija
15/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten, miten saan sen alhaisen rasvaprosentin mahaan, jotta voin alkaa tehdä vatsalihaksia?

Vierailija
16/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:46"]Ei onnaa millään tossa ajassa. [/quote] Kyllä saattaa onnistuakin. Mutta riippuu tosiaan täysin rasvaprosentista ja kropan rakenteesta. Itelläni ei vatsaan kerry oikeastaan ollenkaan rasvaa (reisiin kylläkin), ja ite oon nyt saanu kahden viikon intensiivisellä salitreenamisella sixpäkin näkyviin. Olen käynyt siis 5xviikossa salilla ja tehny monipuolisen treenin ja lisäksi vatsoja 10kg lisäpainon kanssa. Lisäksi tietysti terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o! Mutta miksi ap haluat saada juuri kahdessa viikossa sixpäkin näkyviin? :) Mielenkiinnosta kysyn. Tsemppiä jokatapauksessa!

[/quote]

Sulla on sitten ihan luonnottoman alhainen rasva%. Oletko koskaan mittauttanut sitä? Erinäisten lähteiden mukaan naisen rasvat pitää mennä alle 15%, että sixpäk tulee esiin. Silloin useimmilla jo kuukautiskiertokin on sekaisin... Paitsi jos puhutaan jostain yleisestä timmistä keskiviivasta. Sen esiinsaaminen on huomattavasti helpompaa.

Vierailija
17/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Kertokaa sitten, miten saan sen alhaisen rasvaprosentin mahaan, jotta voin alkaa tehdä vatsalihaksia?
[/quote]
Ravinto, ravinto ja ravinto. Siihen yhdistettynä monipuolinen treeni.
Tottakai voit ja pitääkin aloittaa treenit heti, mutta se että saat matalan rasva%:n ja sitä kautta hyvän lihaserottuvuuden, tarvitaan aikaa. Vuosia jopa.
Eli ruokavalio kohdalkeen, treeni kohalleen ja sitä kautta rasvat alas. Oikotietä onneen ei ole