Miksi naiset aina epäilevät ensiksi pettämistä??
Minä sammuin kaverin sohvalle viime yönä ja akku loppui puhelimesta enkä siinä tuiskeessa ja väsymyksessä kyennyt etsimään laturia mistään. Kun kotiin pääsin, niin nainen tietysti huolissaan ja pyysin anteeksi ja kerroin miten asiat oikeasti olivat, niin ei usko! Syyttelee pettämisestä, on kuulemma huomannut pettämisen merkkejä minusta aiemmin ja kuulemma tuoksun naisen hajuvedeltä ja mitä vittua vielä!? Koko ajan huutaa ja itkee ja on pakkaamassa kamoja... En ymmärrä! Kerran ennenkin käynyt näin, mutta ei tuollaista repeemistä syntynyt silloin. Nyt vaatii, että saa katsoa puhelintani ja on soittamassa kaverille, jonka luona olin yötä. Sanoin, että soita ihmeessä, mutta ei kuulemma viitsi, kun ystävät kumminkin puolustaa vaan toisiaan eikä kertoisi totuutta!? Mitä helvettiä!? Exän kanssa oli samanlaista... Koko ajan epäilyä ja syyttelyä... Miten laitoin hiukseni niin hyvin kun lähdin baariin, että pillua menen hakemaan jne. En jaksa tällaista.
Kommentit (43)
halaa ja sano että rakastat eiköhän tepsi
Kurja tilanne :\ en usko että tuo tulee tuosta muuttumaan, veikkaan että nainen on tuollainen, käyttäytyisit sinä miten tahansa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:33"]Koska suurin osa miehistä ON sikoja.
[/quote]
No, eikä ole! Kyllä naisista ihan yhtälailla. Molemmista sukupuolista löytyy pettäjiä. Ja minä en ainakaan koe olevani sika enkä todellakaan pettäjä. Kysyin mistä muija on saanut päähänsä näitä asioita, että onko joku puhunut paskaa minusta, niin ei kuulemma, mutta tietää vaan asioita??? Ja aistii???
Ota mut puolisoksi. Olin niin typerä ja luottavainen että vaikka mies pelehti mun silmien edessä yhden ämmän kanssa niin en epäillyt. Koska luotin 100%:sti.
Saattaa toki olla että tuo vähän söi luottamustani miehiin, mutta kokeile! Ehkä olen yhtä tyhmä seuraavassakin suhteessa ;)
no kai naisesi oli kussut kenkiisi, että tiedät miten typerästi toimit, kun et ilmoittanut?
Ihan totta ei kai kukaan järkevä juo itseään sellaiseen kuntoon ettei pysty imoittamaan missä on tai että sammuu, omaa tyhmyyttäsi. Parempi teidän erota.
Uskoisitko itse jos naisesi tekisi kaksi kertaa samanlaisen tempun?
Miksi parisuhteessa olevan pitää mennä edes poika/tyttöporukalla sinne baariin ja juoda itsensä niin tolkuttomaan kuntoon ettei ymmärrä enää mistään mitään? Oma on vikasi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:17"]no kai naisesi oli kussut kenkiisi, että tiedät miten typerästi toimit, kun et ilmoittanut?
Ihan totta ei kai kukaan järkevä juo itseään sellaiseen kuntoon ettei pysty imoittamaan missä on tai että sammuu, omaa tyhmyyttäsi. Parempi teidän erota.
Uskoisitko itse jos naisesi tekisi kaksi kertaa samanlaisen tempun?
[/quote]
Hah, ei sentään kussut mutta heitti puhelimeni lattialle kun ei löytänyt haluamaansa... Eli olin muka poistanut viestejä ja puheluita!? Tiedän, että olin typerä ja känni meni överiksi, mutta joskus näitä sattuu... En ole kuitenkaan pettänyt.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:21"]Miksi parisuhteessa olevan pitää mennä edes poika/tyttöporukalla sinne baariin ja juoda itsensä niin tolkuttomaan kuntoon ettei ymmärrä enää mistään mitään? Oma on vikasi.
[/quote]
Siksi, koska haluan juhlia myös kavereiden kanssa. Oma vikani tosiaan tolkuton känni ja ymmärrän että siitä on vihainen, mutta ihan ylimenevä mustasukkaisuusraivo ei ole enää ok.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:21"]Miksi parisuhteessa olevan pitää mennä edes poika/tyttöporukalla sinne baariin ja juoda itsensä niin tolkuttomaan kuntoon ettei ymmärrä enää mistään mitään? Oma on vikasi.
[/quote]
Siksi, koska haluan juhlia myös kavereiden kanssa. Oma vikani tosiaan tolkuton känni ja ymmärrän että siitä on vihainen, mutta ihan ylimenevä mustasukkaisuusraivo ei ole enää ok.
[/quote] Miksei kaverit ja tyttöystävä mahdu samaan porukkaan? Eroa ja etsi nainen joka jaksaa tuollaista touhua katsoa. Voi olla aika harvassa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:21"]Miksi parisuhteessa olevan pitää mennä edes poika/tyttöporukalla sinne baariin ja juoda itsensä niin tolkuttomaan kuntoon ettei ymmärrä enää mistään mitään? Oma on vikasi.
[/quote]
[/quote] Miksei kaverit ja tyttöystävä mahdu samaan porukkaan? Eroa ja etsi nainen joka jaksaa tuollaista touhua katsoa. Voi olla aika harvassa.
[/quote]
Mahtuu, mutta joskus sitä haluaa mennä vain jätkien kanssa. Menee toi muijakin tyttöporukalla... En nyt koe että tämä olisi ongelma :D huhhuh
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:36"]
Miehet aiheuttavat tämän kyllä hyvin usein itse. Antavat ymmärtää että naisia on jonossa ja soittelevat ja viestiä pukkaa. Kerrotaan epämääräisiä juttuja ja pahin tietenkin, että mennään sanomaan että on petetty ex.ää, sitä kusipäistä muijaa. Ihan sama mitä nimitystä siitä ex.ästä käyttää... peli on jo menetetty luottamuksen suhteen.
[/quote]
Mikähän juttu tuokin on. Tapailin miestä joka oli mukava ja kaikin puolin fiksun oloinen. Sitten yhtäkkiä alkoi selittää että kyllä hänellä muitakin yöpaikkoja on ja faceen alkoi ilmestyä uusia naispuolisia kavereita joiden kommenteista päätellen oli annettu ymmärtää jotain heillekin. Laskee pisteitä nimittäin todella paljon.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:33"]Koska suurin osa miehistä ON sikoja.
[/quote]
Niin kosk te horot annatte niille sioille.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:13"]
Minä sammuin kaverin sohvalle viime yönä ja akku loppui puhelimesta enkä siinä tuiskeessa ja väsymyksessä kyennyt etsimään laturia mistään. Kun kotiin pääsin, niin nainen tietysti huolissaan ja pyysin anteeksi ja kerroin miten asiat oikeasti olivat, niin ei usko! Syyttelee pettämisestä, on kuulemma huomannut pettämisen merkkejä minusta aiemmin ja kuulemma tuoksun naisen hajuvedeltä ja mitä vittua vielä!? Koko ajan huutaa ja itkee ja on pakkaamassa kamoja... En ymmärrä! Kerran ennenkin käynyt näin, mutta ei tuollaista repeemistä syntynyt silloin. Nyt vaatii, että saa katsoa puhelintani ja on soittamassa kaverille, jonka luona olin yötä. Sanoin, että soita ihmeessä, mutta ei kuulemma viitsi, kun ystävät kumminkin puolustaa vaan toisiaan eikä kertoisi totuutta!? Mitä helvettiä!? Exän kanssa oli samanlaista... Koko ajan epäilyä ja syyttelyä... Miten laitoin hiukseni niin hyvin kun lähdin baariin, että pillua menen hakemaan jne. En jaksa tällaista.
[/quote]
Todennäköisesti itse pettänyt ja yrittää kääntää asian niin että saisi syyn syyttää sinua jostain.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:36"]
Miehet aiheuttavat tämän kyllä hyvin usein itse. Antavat ymmärtää että naisia on jonossa ja soittelevat ja viestiä pukkaa. Kerrotaan epämääräisiä juttuja ja pahin tietenkin, että mennään sanomaan että on petetty ex.ää, sitä kusipäistä muijaa. Ihan sama mitä nimitystä siitä ex.ästä käyttää... peli on jo menetetty luottamuksen suhteen.
[/quote]
Naiset käyttäytyy aivan samoin.
Ei miehistä ole ketään sikoja sen enempää. Naisista löytynee enemmän miehistä sikaa kuin miehillä naisellisuutta ja pillua. Näin on näreet. Älä polta päreet jos tulee huonot väreet.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:13"]
[/quote]
Todennäköisesti itse pettänyt ja yrittää kääntää asian niin että saisi syyn syyttää sinua jostain.
[/quote]
Toivottavasti ei ole enkä usko siihen, mutta yleensähän juttu menee niin, että syytellään juuri siksi, koska luulee, että toinen voi tehdä samoin, kuin itse. Kysyinkin tätä häneltä, mutta ei kuulemma ole höja luotan siihen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:21"]Miksi parisuhteessa olevan pitää mennä edes poika/tyttöporukalla sinne baariin ja juoda itsensä niin tolkuttomaan kuntoon ettei ymmärrä enää mistään mitään? Oma on vikasi. [/quote] Siksi, koska haluan juhlia myös kavereiden kanssa. Oma vikani tosiaan tolkuton känni ja ymmärrän että siitä on vihainen, mutta ihan ylimenevä mustasukkaisuusraivo ei ole enää ok. [/quote] Miksei kaverit ja tyttöystävä mahdu samaan porukkaan? Eroa ja etsi nainen joka jaksaa tuollaista touhua katsoa. Voi olla aika harvassa.
[/quote]
99% tapauksista tyttöystävä ei todellakaan juokse missään miesten kanssa baareissa. Ei naisetkaan halua että yhden miesystävä nyhjää siellä mukana kun he haluaisivat viettää naisteniltaa.
Aivan järjetön ajatus että toisen osapuolen pitäisi olla joka paikassa mukana. Minä en ainakaan sellaista kaveria katsoisi enää joka raijaa joka puolella puolisonsa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:21"]Miksi parisuhteessa olevan pitää mennä edes poika/tyttöporukalla sinne baariin ja juoda itsensä niin tolkuttomaan kuntoon ettei ymmärrä enää mistään mitään? Oma on vikasi.
[/quote]
[/quote]
Mahtuu, mutta joskus sitä haluaa mennä vain jätkien kanssa. Menee toi muijakin tyttöporukalla... En nyt koe että tämä olisi ongelma :D huhhuh
[/quote] No sehän on hyvä ettet koe ongelmaksi käytöstä joka on ominaista ilmeisesti juuri näissä jätkien illoissa. Montako kertaa naisesi on tehnyt samoin?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:39"]Istutte alas johonkin ja puhut sille rauhallisesti järkeä. Kyllä se uskoo, jos selität. En tajua, mikset ole niin tehnyt.
[/quote]
Olen kyllä yrittänyt, mutta mun kusipää mieshuoran pitää pitää turpa nyt kiinni jonkun aikaa...